Ambulancepersoneel bang voor wraak

Auteur Topic: Ambulancepersoneel bang voor wraak  (gelezen 12645 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #80 Gepost op: 1 september 2006, 10:21:05
Mwa, meer visioenen van een letselschadeadvocaat... Volgens mij kun je op die laatste paar foto's de schaduw zien: hij cirkelt langzaam rondjes boven die mensen.  ::)

Wat dacht je van de arbeidsinspectie ? ivm met te zwaar tillen ?


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #81 Gepost op: 3 september 2006, 13:43:40
En nu is er weer ambulancepersoneel bedreigd: ze weigerden iemand mee te nemen die niet ziek genoeg was waarop het personeel een tijdje gegijzeld is geweest...  :-\
Arts  www.alphalog.nl


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #82 Gepost op: 3 september 2006, 15:34:24
En nu is er weer ambulancepersoneel bedreigd: ze weigerden iemand mee te nemen die niet ziek genoeg was waarop het personeel een tijdje gegijzeld is geweest...  :-\

mja inderdaad, is toch te ziek voor woorden

BRON
Citaat
In de nacht van zaterdag op zondag heeft zich opnieuw een incident voorgedaan waarbij personeel van een ambulancedienst is bedreigd. In Duiven bij Arnhem hield de politie zondag een 40-jarige man aan die twee ambulancemedewerkers in zijn huis zou hebben vastgehouden en bedreigd.

De ambulance rukte uit, omdat de vrouw van de Duivenaar onwel was geworden. Toen het personeel besloot dat de vrouw niet mee hoefde naar het ziekenhuis, werden de man en enkele buurtbewoners boos. De Duivenaar sloot de verplegers op in zijn woning. Pas toen de politie kwam, konden de ambulancemedewerkers weer vertrekken. Zij deden aangifte van bedreiging en vrijheidsberoving.

ook belachelijk vind ik overigens de eerste reactie op die site...
Citaat
Door Transvaal - zondag 3 september 2006 @ 14:00
Ambulancemedewerkers zijn een stelletje zeikers.

Kijk maar naar Farao, ze vinden het heerlijk om zoveel status en respect te krijgen, ook als ze telkens nadrukkelijk erom vragen.
Politie Aspirant niveau 4


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #83 Gepost op: 4 september 2006, 10:33:17
mja inderdaad, is toch te ziek voor woorden

BRON
ook belachelijk vind ik overigens de eerste reactie op die site...
Citaat
Door Transvaal - zondag 3 september 2006 @ 14:00
Ambulancemedewerkers zijn een stelletje zeikers.

Kijk maar naar Farao, ze vinden het heerlijk om zoveel status en respect te krijgen, ook als ze telkens nadrukkelijk erom vragen.

In dit Topic heb ik en anderen reeds gereageerd..
Misschien zit er ook wel een andere kant aan deze zaak..


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #84 Gepost op: 4 september 2006, 10:57:14
Ja rescue,

Ik heb ook gereageerd, misschien is het tijd dat jij je inbindt en ophoudt met dat belerend gedoe van je.....

WM.
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #85 Gepost op: 4 september 2006, 17:38:08
als beide nu eens stoppen met ruziën krijg je ook geen wraakgevoelens tussen de ambulanciers etc onderling. om maar even ontopic over wraak te beginnen)
Politie Aspirant niveau 4