Ze kunnen tegen een stootje :-) Trust me....Alleen het dislpay is inderdaad veels te groot wat dus die grote problemen omtrent die displaydefecten maakt.
Beginnersfoutjes, die bestaan wel, de Jupiter, en de Bravo's hadden ook foutjes. Voor de Bravo's: o.a. de CAP-2 bug (groepsoproepen) en de prio's, en voor de Jupiter o.a. de maildrops en ook de prio's.
Je hoeft mij niet te vertellen hoeveel en wat voor piepers er allemaal zijn, en wat voor type's, merken e.d. daar ben ik ruim bekend mee.
Er kunnen wel 10.000 merken Flex piepers zijn, maar 9990 van die merken en type's kunnen niet adequaat met de Nederlandse groepoproepen omgaan zoals wij die hier gebruiken.
Je mag alleen niet vergeten dat de jupiters, bravo's niet specifiek voor het nederlandse systeem zijn aangepast en de infostream dat wel is.
Jupiters en bravo's zijn voor die hele kleine groep partikuliere gebruikers gewoon aangepast, erg goed van de fabrikant, de prijs is gelijk gebleven.
Daarintegen wordt er voor de infostream erg veel geld betaald, mogen we toch ook wel een knap ding verwachten, maar helaas.
Dit is wat ik nu bedoeld heb te zeggen, t.o.v. de jupiter en bravo en anderen niet vergeten is de infostream weinig waar voor veel geld.
Ik heb zowel bij jupiter als bravo als infostream geen enkel belang, ik heb alleen op verzoek naar de mechanische sterkte gekeken van de infostream, de foto's heb ik dan ook zelf gemaakt net als veel eerder verschenen foto's, zowel open gewerkt als gesloten.
Ik werk niet (beroeps of vrijwillig) bij een hulpdienst, ik werk er voor.(ik wil bij een grote brand vrijwillig wel eens voor de koffie en broodjes gaan zorgen)
En wat die andere 9990, die zijn voor een deel ook vast wel aan te passen als we daarvoor zouden betalen, ik vindt ook het aanbod van 1 pager erg mager.