vrachtwagenbrand A27 thv stichtsebrug 06-01-05

Auteur Topic: vrachtwagenbrand A27 thv stichtsebrug 06-01-05  (gelezen 7511 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

janneman82

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 6 januari 2006, 15:49:03
Je zou toch juist verwachten dat zoiets nu niet meer gebeurdt aangezien c2000 ingebruik is.


112 Gooi en Vechtstreek.n

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 6 januari 2006, 19:16:11
later in de avond staat staan er ook foto's ook op www.112gooienvechtsteek.nl maar door een up-load probleem van me site zelf kan het wat langer duren >:(
En net voordat de wagen werd afgesleept begon het weer tebranden in de wagen konden ze weer schuim spuiten ;D ;D ;D ;D.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #22 Gepost op: 6 januari 2006, 19:20:18
Op de snelwegen hier is het altijd wat dat weet onze mede forumer Peter71 ook. Het gebeurd ook reglmatig op de A1 of A27 dat er een heel peleton aan voertuigen staat voor een klein incident want dan rukt het Gooi uit bijv Laren met 2 voertuigen en dan komt er ineens vanuit utrecht nog eens een vracht voertuigen want de rukken weer dubbel uit naar de snelweg. Zo hebben we eens voor een kleinvrachtwagenbrandje met het volgende gestaan
1 TS Hilversum
1 HV Hilversum
1 TW Hilversum
2 TSen Laren
1 HV Laren
1 TS Baarn
2 TSen Eemnes
en een vracht DA's

Wat uiteindelijk met 2 hd geblust was.

We zitten hier gewoon op een punt waar 3 regio's bij elkaar komen en niet altijd iedereen van iedereen weet wie en wat er uitrukt.
Oja,dat brandje dat geblust werdt met  2 HD vanuit ons voertuig  8) ;D
Ik hoorde het vanochtend op de radio,en werdt gebelt door een collega of wij er ook stonden.En gezien de drukte had dat best gekunt  ;D ;D ;D ;D


ajax

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 6 januari 2006, 19:24:02
Oja,dat brandje dat geblust werdt met  2 HD vanuit ons voertuig  8) ;D
Ik hoorde het vanochtend op de radio,en werdt gebelt door een collega of wij er ook stonden.En gezien de drukte had dat best gekunt  ;D ;D ;D ;D

OVD Laren heeft contact gezocht met Utrecht om te vragen of daar misschien ook nog wat vandaan kwam maar die wisten niet eens dat er brand was.


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #24 Gepost op: 6 januari 2006, 22:13:32
die VW t5 is toch nu de OVD Almere? wat eerst die VW Touran was?
Klopt,Touran staat nu op reserve.

Gr.Vincent


Foto Miché

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 330
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Reactie #25 Gepost op: 7 januari 2006, 12:44:17
twitter : @fotomiche , @regio14nl


ajax

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 7 januari 2006, 15:58:36
op www.112gooienvechtstreek.nl staan ook foto's en van de week komen er ook foto's op www.brandweer-laren.nl


BFD

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 8 januari 2006, 17:57:29
Dat vrachtwagenbrandje op de A27 thv de Stichsebrug was wel mooi, ik heb er ook foto's van.
Rukte ze niet met een beetje te veel materiaal uit? :P
Allemaal nog de beste wensen voor 2006!
Groetjes Dennis
www.brandweerfotomakerdennis.punt.nl