Evenement in Limburg met misschien aanwezigheid van LL3

Auteur Topic: Evenement in Limburg met misschien aanwezigheid van LL3  (gelezen 4282 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Trauma tinuske

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2006, 16:59:58
Thnx voor de info lotus Bianca Sigm*a*s*h heeft al een tijd terug op dit topic gezet dat er bij de brandweer in echt 7 mei open dag is waarbij waarschijnlijk ook een traumahelikopter komt

grtz
Martijn beckers


Trauma tinuske

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2006, 07:57:01
Dank je wel voor dit aanbod maar ik heb thuis een scanner met luchtvaartband erop en ik zt ook vaak genoeg (als ik vrij heb) op p2000monitor.nl te kijken naar meldingen. Mocht hij dan een keer komen hoor ik hem wel op de scanner. Wat mijn Gsm betreft die heb ik bijna nooit aan dus daar heb je dan niks aan om me te bellen.

grtz
Martijn Beckers


Trauma tinuske

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 6 februari 2006, 18:25:26
Dat klopt wel Nils maar ik bedoel als ik zie dat ergens in noord-limburg iets is en er staat Heli inzet of A1 heli inzet dan hoop ik dat ie AZM aandoet. maar goed we zullen wel zien he.

grtz
Martijn Beckers


Trauma tinuske

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 7 februari 2006, 18:20:18
Ach ja Nils ik zie/ hoor het wel als er een of andere heli komt bij AZM he dus ik wacht gewoon af

grtz
Martijn Beckers


Trauma tinuske

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 9 februari 2006, 17:45:10
Zeker mag je dat weten ik was helaas niet thuis dus ik had ook jammer genoeg de scanner niet aan

grtz
Martijn Beckers


Trauma tinuske

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 12 februari 2006, 18:04:15
Ik was vandaag de 12e thuis en ineens belde een kameraad op dat LL3 op de scanner (luchtvaartband) was ik zo ga kijken. ik kwam aan bij AZM en jawel daar stond die. ik hoef dus niet meer naar de open dag van de brandweer in echt. dit topic kan dus ook gesloten worden

grtz
Martijn Beckers


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #16 Gepost op: 12 februari 2006, 19:23:36
en zijn het mooie foto's geworden?.


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #17 Gepost op: 12 februari 2006, 22:29:17
mischien dat hier een topic van gemaakt kan worden voor evenementen waar een traumahelikopter bij komt ;)


Trauma tinuske

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 13 februari 2006, 08:43:19
Hey Limboke de fotos zijn inderdaad mooi geworden en heb zelfs take off filmpje gemaakt

grtz
Martijn Beckers


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #19 Gepost op: 13 februari 2006, 10:25:07
ja dat is altijd mooi om te zien zie hem wel vaker aan het azm ook de traumaheli van de adac maar blijt een mooi aanzicht.