Voorrangssignalen worden uniform en eenduidig voor alle hulpdiensten

Auteur Topic: Voorrangssignalen worden uniform en eenduidig voor alle hulpdiensten  (gelezen 338862 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

RalfW

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,795
Reactie #620 Gepost op: 20 oktober 2009, 18:58:21
Now why am I not surprised... ::)

Typisch weer The States. Sewen tot je (of liever je opponent) erbij neervalt.

als je daar uitglijd over vogelpoep loopt de vogel al een risico om aangeklaagd te worden dus wat dat betreft  ;D


Koen Wiegman

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 813
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #621 Gepost op: 23 oktober 2009, 01:51:16
Ik heb net geluisterd naar de clip van de Prodigy en vond net deze oude clip met een aparte sirene.

Basement 5 - Riot
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #622 Gepost op: 31 oktober 2009, 01:44:13
Topic afgesplitst van prio 1 voertuigen filmpjes

Vandaag in Haarlem geweest bij kazerne West  :)

30/10/09 TS en HW Haarlem West met spoed naar Oms Leger Des Heils

Hoorde ik het laatst toch goed, ze hebben de sirene van de TS in Haarlem aangepast naar de ''nieuwe'' sirene  :-\
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #623 Gepost op: 31 oktober 2009, 01:46:06
Hoorde ik het laatst toch goed, ze hebben de sirene van de TS in Haarlem aangepast naar de ''nieuwe'' sirene  :-\

Ik heb ook geen idee wat het eerst was maar ik vind het nergens naar klinken  :P Ikschrok eerst een beetje.. had martinhoorn verwacht  ;)
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #624 Gepost op: 31 oktober 2009, 11:04:27
Hoorde ik het laatst toch goed, ze hebben de sirene van de TS in Haarlem aangepast naar de ''nieuwe'' sirene  :-\

Aaarrrrrgh, moet ik dat nu boven mijn hoofd aanhoren? Tis nog erger dan de vorige  >:(

Verder leuke filmpjes, ook die compilatie.


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #625 Gepost op: 31 oktober 2009, 11:09:22
Ja dit lijkt echt nergens op, net speelgoed autotjes geluid van siku nu  ;D  benieuwd wanneer ze de sirene van de ladder gaan toetakelen  :'(
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #626 Gepost op: 31 oktober 2009, 12:57:35
Toppertje! Leuk om eens video's te zien van een post die dicht in de buurt is (voor mij).
Dankjewel! Ze zijn daar echt heel gastvrij.. ik vond de dag zeker voor herhaling vatbaar, even leuke praatjes gemaakt daar.

Aaarrrrrgh, moet ik dat nu boven mijn hoofd aanhoren? Tis nog erger dan de vorige  >:(
Verder leuke filmpjes, ook die compilatie.
Ja die sirene van de TS klinkt echt nergens naar.. is dat vrij recent aangepast? Dankjewel!
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #627 Gepost op: 31 oktober 2009, 12:58:41
Ja dit lijkt echt nergens op, net speelgoed autotjes geluid van siku nu  ;D  benieuwd wanneer ze de sirene van de ladder gaan toetakelen  :'(

Hah ik geef je helemaal gelijk, ik hoop dat ze voorlopig van de sirene van de ladder afblijven, ik vind die echt supermooi klinken. En hij is behooorlijk luid en dus goed hoorbaar.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #628 Gepost op: 31 oktober 2009, 21:40:39
Hoorde ik het laatst toch goed, ze hebben de sirene van de TS in Haarlem aangepast naar de ''nieuwe'' sirene  :-\
De sirene van de 745 is volgens mij al langer (zo niet altijd al?) afwijkend van de andere tankautospuiten hoor. Het is alleen nog niet opgevallen omdat de beroeps voorheen veelal met de 746 uitrukten.
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Rein

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 894
Reactie #629 Gepost op: 1 november 2009, 01:58:00
Hoorde ik het laatst toch goed, ze hebben de sirene van de TS in Haarlem aangepast naar de ''nieuwe'' sirene  :-\
De sirene van de 745 is volgens mij al langer (zo niet altijd al?) afwijkend van de andere tankautospuiten hoor. Het is alleen nog niet opgevallen omdat de beroeps voorheen veelal met de 746 uitrukten.

Het viel mij een maand of twee geleden op dat de 745 met deze sirene rijdt. :)