... verdient te weinig... HAHAHAHAH, sorry, simpele inkopper
Ik ben "maar een verzamelaar" en door zelfstudie een (kenner wil ik niet zeggen maar) redelijk goed op de hoogte van het nodige.
Natuurlijk heb ik mijn ideeën wel over wat ideaal of leuk zou zijn maar dat komt weer niet overeen met de nieuwe eisen die, naar mijn mening, nog altijd niets meer zijn dan een inkoppertje voor Honac/PON om de aanbestedingen te kunnen winnen én om weer te kunnen verdienen aan balken die moeten voldoen, terwijl er NET gloednieuwe balken hier en daar waren gekocht en gemonteerd.
Als de markt voor balken zo klein is in zo'n klein kikkerlandje, dan kunnen die paar spelers die er zijn ook behoorlijk aan marktwerking doen door dingen te sturen. Geheel en al mijn mening en hoe ik het zie.
Een verzamelaar/enthousiast ziet vanuit een heel ander perspectief zijn ideale signalering op een dak dan de mensen die het leveren (en eraan verdienen), maar misschien dat de gebruikers van de signalen (en ook daartoe behoor ik als chauffeur voor METr en Sanquin) ook liever andere signalering zouden zien.
Ik zelf ben een groot voorstander van meer "intersection warning" zoals de Amerikanen al JAAAAAAAAAAREN integreren in hun systemen (en voertuig-opbouw) en in de balken die ik voor METr heb gemaakt komt dat concept ook terug, extra waarschuwing op de kritieke hoeken. Een combi van halogeen draaiers en strobes is mijn favoriet, eventueel aangevuld met secundaire alternerende flashers of LED's natuurlijk.
Maar ja, ik verzamel slechts
vanmiddag wéér een balk opgehaald, nummer honderd en zoveel dinges in de collectie....