Ik kan het helemaal mis hebben hoor, maar ik was eerlijk gezegd verbaasd dat de motoren al weer de straat op gegaan waren.
Gezien de temperaturen zou het ook wel weer goed kunnen als het boven de 10 graden is maar wat als het daar beneden is?
Hebben ze ook winterbanden b.v.?
Zoals Jerommeke al zei, zolang er geen gladheid is, wordt er gewoon gereden. Op kou kun je je kleden en anders maak je gewoon een extra koffiestop. Ook woon-werk op 2 wielen gaat zo lang mogelijk door wat mij betreft.
Er zijn winterbanden voor motoren, maar niet voor de zware fietsen (voor zover ik weet). Er wordt ook getwijfeld aan het nut van winterbanden voor motoren. Het wordt erg technisch om het uit te leggen (en het gaat ook off topic), maar er is een groot verschil tussen motor en autobanden.
Voor wat betreft de zichtbaarheid, is er maar 1 oplossing: Ga er van uit dat niemand je ziet. Je bent zo kwetsbaar op een motor en op een hulpverleningsmotor helemaal. Ik ga er van uit dat ik onzichtbaar ben voor de automobilist en dat degene die me toevallig wel ziet er op uit is om mij van mijn motor af te rijden (even gechargeerd...). En geloof me, je kan helemaal volgehangen zijn met de meest opvallende lampen, er zijn er nog steeds die je niet zien als je voor ze staat!