0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.
Hier een filmpje ter illustratie.TO MODULATE OR NOT TO MODULATE?Bron: YoutubeUser: HuachucaGuyAls dit alleen bij filerijden gebruikt zou worden dan zou dit een grote verbetering zijn denk ik.
Het principe is wel goed alleen link ik deze toevoeging teveel aan een hulpdienst.De nieuwere politie motoren van Groningen hebben nu bij het voeren van blauw ook knipperend (groot) licht.Dat is eigenlijk het zelfde als modulate op het filmpje.Misschien een speciale kleur toewijzen als flits licht voor op de motor?
En zie hier hoe ''groot'' het dode moment is van de dakset ... Zo verkloot men een Freedom:Politie Touran van A-A met zwaailichten!Filmpje van Djetz
Voor HV-motoren zou het een goede uitkomst zijn. Ik ben dan ook benieuwd naar de ervaringen van de groep uit Groningen. En misschien kom ik ze een keer tegen. Ik zal er eens op letten.Bedoel je een flitslicht voor HV met een speciale kleur, of voor de gewone motorrijder?
Ik bedoelde een speciaal kleur flitslicht voor de gewone motorrijder. Te gebruiken onder bepaalde omstandigheden... Het knipperend groot licht op de Noodhulp voertuigen is hier in Groningen heel goed ontvangen. Verwacht van de motor dienst niets anders eigenlijk.
In A-A is men de daksets aan het herprogrameren. Toevallig zelf vandaag langs radiowerkplaats gegaan. Nu gaat zowel de dakset en de grillflitsers niet meer simultaan.De Touran in het filmpje is trouwens niet de 51.01 van de Meer & Vaart. en ik kan het weten want ik werk aan de Meer & Vaart
Herprogrammeren?