0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Spijt me voor je Henk, maar helaas heb ik genoeg beroepsmatig tegenover dat soort actievoerders gestaan. Ik kan je verzekeren dat mijn bewoordingen die ik hier plaats nog mild zijn. Kan geen sympathie voor deze actie opbrengen. Dat jij dat wel hebt is jouw groot recht, maar ik kan net als deze actievoerders normaal ook doen alsof ik je niet hoor en een groot bord voor mijn harses plaatsen. Feit blijft dat we juridisch gezien hier nu met criminelen te maken hebben die wetten overtreden. Dus het is niet mijn probleem dat ze hiervoor aangehouden worden (goedschiks of kwaadschiks). En dat argument dat ze uitgehongerd worden slaat ook nergens op want ze kunnen gewoon het bos uit lopen en te eten halen (dat ze dan niet terug kunnen is pech hebben). Dat ze het nou zelf verdommen om dat te doen is hun zaak en niet die van de overheid.
Demonstreren mag wat mij betreft ook....alleen niet daar. Wie zegt er dan dat ze niet mogen demonstreren?? Dit is alleen geen demonstratie..dit is sabotage en ongehoorzaamheid naar de wet.
In de winkelstraat dan maar? Of in een naburig bos aan de bomen vastketenen die niet gekapt hoeven te worden zeker...Tja, stel het ze eens voor. Henk
Wat de wet betreft: die is aangepast tegen het demonstreren. Normaal gesproken mag je in een boom gaan zitten. Henk
het waterkanon (van amsterdam waarschijnlijk)
van Amsterdam ? Heeft onze regio dan zelf niet zo'n ding ?Onderbanken ligt hier vlakbij, misschien dat ik morgen eens ga kijken wat daar in dat bos te beleven valt