Ben wel heel nieuwsgierig waarom er dan nu een diffrentatie is gekomen tussen A1 en A2 met gebruik making van optische en geluidssignalen. Het enige dat ik kan bedenken is, dat er dan nu minder lange rij-tijdoverschreidingen komen, aangezien je nu onder A2 + en A1 beide met OGS rijdt, terwijl onder A2 + je er een half uur over mag doe en een A1 een kwartier.
RR (die altijd doorrijd, als het kan)
Wat dacht van een A2 rit naar het buitengebied waarbij je door de verkeerssituaties het zonder OGS absoluut niet kan halen ?
Dat staat er ook met zoveel woorden in.
A1 per definitie OGS
A2 impliciet toestemming OGS, aanvraag wordt altijd gehonereerd.
hoewel ik in een van mijn stages op een vroege zondag morgen een A1 rit zonder OGS heb meegemaakt.
De chauffeur vond het terecht onzinnig om in een uitgestorven dorp te laten weten dat de sirene nog goed werkt ......
Bovendien waren we geen verkeer tegengekomen ......