Tegenwoordig zie je de politie alleen nog maar als ze geld aan je kunnen verdienen. Dan denk ik wil je je geliefd maken onder de hangjongeren ga er s'middags eens heen en maak een praatje en probeer een beetje de namen te leren en leer niet de namen omdat je ze al zovaak op de bon heb geslingerd
Je weet kennelijk niet hoe het er in deze buurten aan toe gaat? daar wordt dag en nacht door wijkagenten/buurtregiseurs gepoogd om contact met hangjongeren te krijgen en dan niet d.m.v. bonnentjes uitdelen zoals jij nu schetst, het is hun dagtaak om ervoor te zorgen dat deze gasten zich niet gaan verlagen tot crimineel gedrag. Maard at is weer een heel ander onderwerp asl waar we het in dit topic over hebben, dit bevestigd echter mijn en waarschijnlijk ook andere hun mening weer, wat een ongelovelijke "haat" er gevoeld wordt jegens de politie.
maar om weer even terug te komen op het onderwerp (en hopelijk voor de laatste keer) zoals al o.a. door jvo is gezegd, snap ik niet wat het nut is van het maken van deze beelden... verder schort het naar MIJN mening niet aan de sociale vaardigheden van beide agenten maar aan die van de cameraman, er word meteen zeer offensief van leer getrokken "ik heb het recht"..."dit is de openbare weg"...enz enz de agenten blijven ondanks dat rustig totdat deze meneer begint met de belediging "dan blijkt wel wat een zeilig mannetje u bent" en dat is gewoon belediging van een ambtenaar in functie, dat de houding van de agneten daarna totaal omspringt van rustig naar offensief is mijn inziens dan ook niet zo verwonderlijk...wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten...en je krijgt wat je geeft