Nou qua kleding krijg je echt een hoop mee. 2 grote dozen en nog een kleine doos met accessoires, holsters, etc.
Je krijgt bij bepaalde kleding nog een keuze welke verhouding je wilt. Bijv bij de poloshirts mag je er 8 in totaal en dan mag je zelf kiezen hoeveel je met korte mouw of lange mouw wilt. Dat heb je dan ook nog bij onderkleding, sokken en schoenen. Bij de schoenen kon ik geen keus maken vond de Haix en Meindl beide wel lekker zitten dus heb ze beide genomen.
Qua info avond was wel fijn, kreeg wel goed uitleg erover. Konden ook genoeg vragen stellen als er nog 1 of ander onduidelijk was. Moet wel zeggen dat het voor mij mijn keuze niet makkelijker heeft gemaakt. Maar goed heb nog tot morgen om een keus te maken. Maar uiteindelijk is het ook niet zo mega belangrijk. Na 2 jaar rond je bij beide keuzes de opleiding af als Generalist GGP het is dan alleen dat je van het 1 net een klein beetje meer kennis over hebt omdat je er een verdieping in hebt gehad. Uiteindelijk doe je in de basis hetzelfde werk.