Sollicitanten november 2023

Auteur Topic: Sollicitanten november 2023  (gelezen 87851 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #180 Gepost op: 29 september 2023, 09:38:57
Alle rondes afgerond ook?


NN03

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #181 Gepost op: 29 september 2023, 21:14:02
Alle rondes afgerond ook?

Ja alle selectie onderdelen gehaald. Komende week de informatie avond en de introductie met de andere studenten.


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #182 Gepost op: 1 oktober 2023, 20:13:20
Leuk om alvast wat mensen te zien. Heb je ook al je kleding mogen ophalen?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #183 Gepost op: 2 oktober 2023, 15:09:03
Vandaag heb ik de info map met mijn aanstellingsbesluit op de mat gekregen. Nu weet ik ook welk basisteam ik heb toegewezen gekregen en op welke politieacademie ik terechtkom. Het blijkt dat ik naar de academie in Apeldoorn ga. Ik had eigenlijk gehoopt op Leusden. Leusden is maar 24 minuten rijden en Apeldoorn 54 minuten dus dat is wel echt minder, maar goed de academie in Apeldoorn ziet er wel weer prachtig uit. Schrale troost haha

Wat leuk dat je dat al weet! Ben je blij met je basisteam?
Wel jammer dat je inderdaad langer moet rijden. Maar Apeldoorn is inderdaad een prachtige academie!

Wij hebben morgen een infoavond om je medestudenten te leren kennen. Dus erg benieuwd naar 😊


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #184 Gepost op: 2 oktober 2023, 20:28:01
Yes met mijn basisteam ben ik echt blij, dus daar kijk ik wel naar uit :D
Ja Apeldoorn is wel even wat minder, maar goed dat overleven we ook wel weer. Na 9 maanden zal je ook steeds minder op de academie aanwezig zijn en meer op je basisteam dus komt allemaal wel goed.

Wij hebben morgen een infoavond om je medestudenten te leren kennen. Dus erg benieuwd naar 😊
Ah super leuk! Ik vond de infoavond voor het uitstroomprofiel net te kort, kon daardoor niet echt kennismaken. Dus wel leuk dat er dan nog een infoavond komt om met elkaar kennis te maken. Heb weer wat om naar uit te kijken.

Have fun morgen! Trouwens inmiddels al wat gehoord qua kleding passen of is dat nog steeds stilletjes?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #185 Gepost op: 3 oktober 2023, 13:19:46
Yes met mijn basisteam ben ik echt blij, dus daar kijk ik wel naar uit :D

Have fun morgen! Trouwens inmiddels al wat gehoord qua kleding passen of is dat nog steeds stilletjes?

Fijn dat je een leuk basisteam hebt!

Ja thanks. Net een mailtje ontvangen met veel informatje. Wij krijgen ook binnekort post met het basisteam erin!

Nee nog altijd niks gehoord. Dus ik ga denk ik even bellen na mijn vakantie.


NN03

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #186 Gepost op: 3 oktober 2023, 14:51:56
Leuk om alvast wat mensen te zien. Heb je ook al je kleding mogen ophalen?
Ik ben heel benieuwd naar mijn klasgenoten. Ik begreep dat we vanavond ook te horen krijgen welke LOP we krijgen toegewezen dus ik ben heel benieuwd.

Ik mag vrijdag 3 november mijn uniform passen / ophalen.


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #187 Gepost op: 5 oktober 2023, 18:39:55
Ik ben heel benieuwd naar mijn klasgenoten. Ik begreep dat we vanavond ook te horen krijgen welke LOP we krijgen toegewezen dus ik ben heel benieuwd.

Ik mag vrijdag 3 november mijn uniform passen / ophalen.

En weet jij je LOP al?


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #188 Gepost op: 5 oktober 2023, 18:40:56
Ik ben terug van vakantie en er lag een leuke envelop op de deurmat!

Ben blij met mijn basisteam en ik ken in ieder geval al iemand van mijn leerteam. Dus dat is erg leuk! Heb ook de GGP gekregen. 098uo


Fonz030

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 73
Reactie #189 Gepost op: 5 oktober 2023, 20:25:57
Kijk aan dat is fijn thuis komen haha. Fijn dat het basisteam bevalt, dat is dan toch weer een opluchting he.

Vandaag mailtje ontvangen van mijn trajectbegeleider. 6 november starten wij met een introductie dag op het bureau zelf dus we beginnen niet op de PA.
En op vrijdag 17 november 2023 vindt bij ons de beëdiging plaats.