Brandweer van het noorden probleem met piepers

Auteur Topic: Brandweer van het noorden probleem met piepers  (gelezen 7832 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #20 Gepost op: 1 april 2006, 22:13:27
mooi ik kijk uit naar de verbetering van de huidige pagers  want na alle verhalen  op internet  en een enkele van colega's    
heb ik vandaag aan den lijve ondervonden dat de pager lang niet altijd werkt


mijn vader die tegenover mij zat  kreeg een alarmering voor een persoon te water   tegelijkertijd ging de mecurius van mijn moeder die op tafel lag ook af   maar mijn pager gaf geen krimp   batterij was vol    zeer vervelend


Gast48368

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 2 april 2006, 12:49:03
Geld en belangenkwesties staan in dit soort zaken voorop (daar is de hulpvragende burger nogal mee gediend  :-\ )...........dus gaat nog wel ff duren voordat dit opgelost is, NL kennende...........  :-X


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #22 Gepost op: 23 april 2006, 22:33:30
nog een paar dagen (weekjes) en dan krijgt ons korps de nieuwe pager infostream x3........
en dan zijn alle problemen opgelost   ;)
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #23 Gepost op: 24 april 2006, 13:18:37
nog een paar dagen (weekjes) en dan krijgt ons korps de nieuwe pager infostream x3........

Ik durf het bijna niet te vragen, maar over welk korps praat je nu? Verder kan ik met zekerheid zeggen dat de X3 nog diverse testen moet ondergaan en "een paar weekjes" lijkt me persoonlijk een beetje krap...

Groeten, Peter.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #24 Gepost op: 24 april 2006, 19:37:57
nog een paar dagen (weekjes) en dan krijgt ons korps de nieuwe pager infostream x3........
en dan zijn alle problemen opgelost   ;)

Of ze beginnen dan pas  ::)


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #25 Gepost op: 14 mei 2006, 12:28:13
Ik durf het bijna niet te vragen, maar over welk korps praat je nu? Verder kan ik met zekerheid zeggen dat de X3 nog diverse testen moet ondergaan en "een paar weekjes" lijkt me persoonlijk een beetje krap...

Groeten, Peter.


zoals je misschien al op mijn site gezien hebt, heb ik de pagers aan de korpsleden uitgeleverd....
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


Hotdog

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #26 Gepost op: 14 mei 2006, 12:37:05
En dat terwijl ik uit betrouwbare bron heb vernomen dat men (oa in Rotterdam) aan het testen is met Jupiters...

Groeten, Peter.


District Noord heeft inderdaad een aantal Jupiter pagers in gebruik. Dit alleen maar omdat de oude analoge piepers "op" zijn. Er worden geen nieuwe meer aangeschaft omdat deze toch uit gebruik gaan. Vandaar dat er voor deze "noodmaatregel" is gekozen.

Hotdog