Nieuwe VW Passat voor CVD Haarlemmermeer

Auteur Topic: Nieuwe VW Passat voor CVD Haarlemmermeer  (gelezen 4992 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

mad marv

• Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 18 januari 2006, 16:51:40
tja dat kan idd.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 18 januari 2006, 17:15:35
als hij er niet mee wil opvallen.. waarom dan wel een groot logo en een led balk.. kies van voor een magneet plaat en magneet ligt

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 18 januari 2006, 17:38:43
ja, de strepen komen niet, wel gave balk  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Denker

• Ploegleider BHV + EHBO
  • Forum gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 18 januari 2006, 18:48:48
als hij er niet mee wil opvallen.. waarom dan wel een groot logo en een led balk.. kies van voor een magneet plaat en magneet ligt
Die zijn makkelijker van een (onbeheerde) auto af te jatten.

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #14 Gepost op: 18 januari 2006, 19:01:16
De commandant van de brandweer Den Haag rijd ook gewoon in een normale audi zonder striping oid. Die is zelfs niet rood.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 18 januari 2006, 20:32:59
de commandant(e) ( weet niet of het commandant of commandante voor een vrouw is ) gebruikt hier haar eigen auto dacht ik.. of ze rijd met haar eigen auto naar de kazerne en pakt ene dienstauto..

ouwe dibbes

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2006, 21:05:54
Er is een verschil tussen commandant en CvD. De commandant is de 'directeur' van een korps, maar de CvD is een repressieve functie, die niet alleen door de commandant zelf uitgevoerd hoeft te worden.  En dat zie je ook terug in de voertuigen. De commandant rijd meestal in eren onopvallende of prive auto, terwijl de CvD auto een echte dienstauto is. Dus met BZK striping!!!!! Nou, ja in dit geval niet dan. Overigens niet zo handig want als een dienstauto niet van striping is voorzien, dan is het niet mogelijk om de BPM terug te krijgen, wat normaal wel kan. En je moet de accijnsen ook nog betalen terwijl dat normaal ook niet hoeft. Alleen al daarom snap ik niet waarom er geen BZK striping op zit.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 18 januari 2006, 21:09:38
hier hebben ze ook wel CVD diensten. rijden ze geloof ik in een VW passat oud model..

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2006, 18:04:32
Er is een verschil tussen commandant en CvD. De commandant is de 'directeur' van een korps, maar de CvD is een repressieve functie, die niet alleen door de commandant zelf uitgevoerd hoeft te worden.  En dat zie je ook terug in de voertuigen. De commandant rijd meestal in eren onopvallende of prive auto, terwijl de CvD auto een echte dienstauto is. Dus met BZK striping!!!!! Nou, ja in dit geval niet dan. Overigens niet zo handig want als een dienstauto niet van striping is voorzien, dan is het niet mogelijk om de BPM terug te krijgen, wat normaal wel kan. En je moet de accijnsen ook nog betalen terwijl dat normaal ook niet hoeft. Alleen al daarom snap ik niet waarom er geen BZK striping op zit.

Daarnaast ben je ook minder herkenbaar en val je minder snel op. Ook geen voordeel lijkt me.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2006, 20:35:01
In Hengelo rijdt hij/zij in deze Mondeo met een kleefzwaailicht :)

en in Enschede in deze Volvo S60 met in totaal 6 weggewerkte LED-jes :)

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!