sollicitanten 2025

Auteur Topic: sollicitanten 2025  (gelezen 6325 keer)

Skipptracer (en 13 gasten bekijken dit topic.

Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Gepost op: 10 juli 2024, 13:56:20
Nog meer mensen hier die hebben gesolliciteerd voor 1725?




Wigbolt

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2024, 22:29:57
Ik! Volgende stap voor mij is de Sporttest en verificatietoets. Hoe gaat het bij jou?


wgroen

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2024, 20:21:44
Ik ook! Net als Wigbolt heb ik binnenkort de sporttest en verificatietoets. Voor welke regio hebben jullie je aangemeld?


Wigbolt

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #3 Gepost op: 9 augustus 2024, 00:24:53
Ik ook! Net als Wigbolt heb ik binnenkort de sporttest en verificatietoets. Voor welke regio hebben jullie je aangemeld?
Lekker bezig. Wanneer heb je de sporttest? Ik heb mij aangemeld voor regio Noord-Holland, en jij?


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2024, 13:03:45
Ah leuk!
Ik voor oost NL. Ik heb begin sept eerst
nog het intakegesprek.

Succes!


Lennardg

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #5 Gepost op: 22 augustus 2024, 09:37:22
Ik heb gesolliciteerd voor de functie van HBO-politieagent voor de eenheid Oost-Nederland. Zojuist een email gekregen dat ze een intentie hebben tot aanstelling na het behalen van de sporttest en verificatietest. Nu moest ik al mijn loonstroken uploaden en wachten op de screening en medische keuring. De intentie tot aanstelling is erg geruststellend!


Skipptracer

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #6 Gepost op: 23 september 2024, 20:08:23
Een hele goedenavond iedereen,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. Ik heb nu 2 weken geleden gesolliciteerd bij de politie. Ik momenteel op een uitnodiging van de recruiter zodat ik een intakegesprek kan inplannen. Hebben jullie enig idee wanneer een recruiter contact opneemt? Ik heb nu al 2 weken niks meer vernomen.

Ik maak me zelf ook een beetje zorgen om de screening ivm een aantal verkeersovertredingen.

Hebben jullie enig idee?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #7 Gepost op: 23 september 2024, 22:50:10
Geen idee hoe lang het duurt voordat je wat van de recruiter hoort.

Voor de verkeersovertredingen: dat hangt er natuurlijk vanaf wat je gedaan hebt. Een paar kleine boetes is geen enkel probleem. Ik heb collega's die vroeger zelf nogal fanatiek aan hun brommer sleutelden ;), maar als je gepakt bent voor rijden onder invloed kan dat wel een flink probleem worden. Wees er in elk geval open en eerlijk over. Meer kan je er nu niet meer aan doen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Emin.99

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #8 Gepost op: 24 september 2024, 11:33:59
Een hele goedenavond iedereen,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. Ik heb nu 2 weken geleden gesolliciteerd bij de politie. Ik momenteel op een uitnodiging van de recruiter zodat ik een intakegesprek kan inplannen. Hebben jullie enig idee wanneer een recruiter contact opneemt? Ik heb nu al 2 weken niks meer vernomen.

Ik maak me zelf ook een beetje zorgen om de screening ivm een aantal verkeersovertredingen.

Hebben jullie enig idee?

Tijdens de selectieprocedure zal je echt veel geduld moeten hebben. Tussen de onderdelen kan het wel eens lang duren voordat je wat hoort.


Skipptracer

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #9 Gepost op: 30 september 2024, 13:18:02
In 2023 is mijn rijbewijs ingevorderd voor te hard rijden en in 2022 een boete gekregen voor te hard rijden die via ovj ging.