Veiligheid & Hulpverlening 2006

Auteur Topic: Veiligheid & Hulpverlening 2006  (gelezen 2695 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #10 Gepost op: 26 januari 2006, 19:14:59
Ach, het was de eerste keer dat die beurs werd georganiseerd, en voor die eerste keer vond ik dat er genoeg te zien was! De hieropvolgende keren wordt het alleen maar beter denk ik. Ik ben weer van de partij.

Over die aanmelding: ade vorige keer kregen wij vrijkaarten toegestuurd of je moest via internet aanmelden.

groet,

Michel


Foto Miché

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 330
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Reactie #11 Gepost op: 28 januari 2006, 08:12:25
twitter : @fotomiche , @regio14nl


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #12 Gepost op: 19 maart 2006, 10:56:45
Als het net zo spannend is als de vorige keer dan sla ik een keertje over ......

Hier kan ik me bij aansluiten . . . . . .  ;)


Lifeliner

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 19 maart 2006, 11:04:52
Volgens mij moet je je wel inschrijven. Ik kijk even in de folder van 2004.

Als je je aanmeld of een uitnodiging hebt, is de toegang gratis. Bij het aanmelden moet je wel aangeven waar je werkzaam bent, ik weet niet of je geweigerd wordt als je niet tot een dienst behoort. Er staat overigens ook dat de beurs is voor vakbezoekers van 18 jaar en ouder, ik weet niet of je er dan wel in komt Aram :-\
Toegangsbewijs aan de kassa kost 25 euro  (althans in 2004).

Het lijkt mij ook wel leuk om heen te gaan.


toch kom ik de vakbeurs in ondanks dat ik geen 18 jaar ben. Ik heb samen met 1 collega fotograaf perskaarten aangevraagt bij Amsterdam Rai. Die man maakte er geen probleem van dat we geen 18 was. Maar mischien kwam dat wel omdat mijn neef mee gaat. Die werkzaam is bij de ambulancedienst Deventer