Politie sport test

Auteur Topic: Politie sport test  (gelezen 188 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

Lorenzosapi

• Nieuwe gebruiker
  • *
Gepost op: 19 november 2024, 22:26:54
Hi all, binnenkort heb ik de politie sport test. Ik heb ivm een blessure iets meer tijd gekregen om te werken naar herstel en opbouw van mijn conditie. Inmiddels gaat het best aardig. Vandaag training 5 van de politie conditie app gedaan en dat ging prima. In mijn vrije tijd beoefen ik ook een veldsport. Ik heb geen referentie wanneer ik ready ben voor de sporttest. Training 5 van de app heb ik gehaald met 3,5 km en een snelheid van 7,8 km/h gemiddeld. Leeftijd 29, eis parcours 03:10. Zijn er mensen die de test hebben gehaald door de app te gebruiken? Wat zijn jullie gemiddeldes? ;D

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 26 november 2024, 23:09:41
Zelf heb ik niet de politieapp gebruikt (die bestond toen nog niet). Ik ren jaarlijks de sporttest. Hij is goed te doen. Ook in de jaren dat ik eigenlijk niet aan sport deed heb ik hem alle keren binnen de tijd gelopen. Het is vooral even doorbijten. Je verzuurt toch wel, ongeacht je tempo, na ronde 3 of 4 en dan is het even doorbuffelen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein