Foto's gezocht Volkswagen LT

Auteur Topic: Foto's gezocht Volkswagen LT  (gelezen 10242 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 21 januari 2006, 22:40:25
je hebt dit voertuig

op je site staan..

er zijn 2 fouten, het is een LT35 en het voertuig is van Almelo en niet van Ruurlo

Denker

• Ploegleider BHV + EHBO
  • Forum gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2006, 22:55:25
je hebt dit voertuig

op je site staan..

er zijn 2 fouten, het is een LT35 en het voertuig is van Almelo en niet van Ruurlo
He, onze WO met oude voertuigcode :D

ltdoka

• Gast
Reactie #32 Gepost op: 21 januari 2006, 23:50:45
Mochten er nog meer fouten blijken te staan meld ze even dan kunnen ze met de eerst volgende upload gewijzigd worden.

ltdoka

• Gast
Reactie #33 Gepost op: 22 januari 2006, 13:05:44
Ik wordt gek van jullie  ;D heb ik net alles met frontpage op de site gezet, afgesloten om te gaan uploaden, staan er gewoon weer een stel nieuwe foto's :)
Dus gaan we maar weer ff verder met kopieren en voor iedereen hier ga vooral zo door  ::)

Feuerteufel

• Forum gebruiker
Reactie #34 Gepost op: 22 januari 2006, 13:52:33
Ik wordt gek van jullie  ;D heb ik net alles met frontpage op de site gezet, afgesloten om te gaan uploaden, staan er gewoon weer een stel nieuwe foto's :)
Dus gaan we maar weer ff verder met kopieren en voor iedereen hier ga vooral zo door  ::)

Als je dan toch bezig bent: de foto's zijn erg klein, probeer dat nog iets te veranderen, bijv. door aanklikken groter worden.

Ik heb nog een kleine verzameling brandweerfoto's uit NL, Dld en A. Ik zal binnenkort een pakketje maken en je dat toesturen.

Groetjes

Aaldert

mario m

• Senior gebruiker
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #35 Gepost op: 22 januari 2006, 14:03:25
@Mark

Het lijkt mij verstandig om een bronvermelding te plaatsen.

Mvg,

ltdoka

• Gast
Reactie #36 Gepost op: 22 januari 2006, 14:10:50
Het groter maken van de foto's is voor de toekomst, de prioriteit ligt op dit moment om de gehele site weer in oude staat on-line te plaatsen, voorheen stond er een kompleet werkplaatshandboek op voor beide typen LT. De navigatie die ik daarbij gebruikte beviel erg slecht en werd vervangen voor een pulldown menu, dit werkte echter nog beroerder reden dus om de oude navigatie terug te plaatsen en toen ging het mis  >:( zowel de oude als de nieuwe site verdwenen in het niets gelukkig ergens op een oude laptop (compac ventura) de allereerste versie van de site terug gevonden op basis van deze oude site ben ik nu de hele mik mak weer aan het opbouwen dit kan tot en met het werkplaatshandboek voor de LT type 1 behoorlijk snel omdat deze informatie ook op de laptop staat, tussen het opbouwen van dat deel van de site door is het dus appeltje eitje om de foto's bij te houden. Groter probleem wordt straks het werkplaatshandboek voor de LT type 2 die info is er wel maar staat in een heel ander programma en moet via knippen, plakken en herschrijven weer opnieuw aangemaakt worden.
Aangezien de meeste bezoekers op mijn site juist voor de werkplaatshandboeken komen blijven de foto's even een onder geschoven kindje waarbij ik ze alleen plaats maar er verder nog geen andere opties aan toevoeg.

Mocht er dus nog meer kritiek zijn, kom maar op, het kan alleen maar beter worden dan het was ook fouten in vermeldingen bij voertuigen graag doorgeven dan kunnen die veranderd worden.
Zoals aan het begin van het album al aangegeven jullie inbreng wordt zeeer gewaardeerd.

ltdoka

• Gast
Reactie #37 Gepost op: 22 januari 2006, 14:19:30
ik heb 3500 foto's en ik weet niet van elke foto waar ze vandaan komen, maar als er mensen zijn die hun foto's herkennen zal ik ze verwijderen of een naam erbij zetten.
En als je dat niet wilt kun je ze door een moderator laten verwijderen.

Uiteraard is bron vermelding een optie en ook voor mijn fotoalbums geldt, wil je ze niet geplaats hebben even melden en weg zijn ze

Karim

• Gast
Reactie #38 Gepost op: 22 januari 2006, 14:38:01
Uiteraard is bron vermelding een optie en ook voor mijn fotoalbums geldt, wil je ze niet geplaats hebben even melden en weg zijn ze

Plaatsing heb ik geen probleem mee, maar 'n bronvermelding (bij die 2 turkse uit Kemer) zou ik ook niet erg vinden  ;)

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #39 Gepost op: 22 januari 2006, 14:45:47
kan iemand mij uitleggen wat er nou zo belangrijk is aan bronvermelding. kijk als je het voertuig hebt ontworpen zeg ik ja dat is iets maar gewoon een simpel foto'tje van de openbare weg waarop een voertuig voorbij komt is toch geen kunst. in ieder geval niet dusdanig dat daarover keer op keer zoveel gemok moet ontstaan.  :D :D :P :-X

doe lekker je ding show de foto's waarom gevraagd wordt en zeur verder niet. je brandt zeker ook nooit een filmpje van je buurman zonder contunu onderin het beeld de vermelding dat dit eigenlijk een dvd van je buurman is ?? ;)

maar goed ik zal het wel weer verkeerd zien. ::)