Het groter maken van de foto's is voor de toekomst, de prioriteit ligt op dit moment om de gehele site weer in oude staat on-line te plaatsen, voorheen stond er een kompleet werkplaatshandboek op voor beide typen LT. De navigatie die ik daarbij gebruikte beviel erg slecht en werd vervangen voor een pulldown menu, dit werkte echter nog beroerder reden dus om de oude navigatie terug te plaatsen en toen ging het mis
zowel de oude als de nieuwe site verdwenen in het niets gelukkig ergens op een oude laptop (compac ventura) de allereerste versie van de site terug gevonden op basis van deze oude site ben ik nu de hele mik mak weer aan het opbouwen dit kan tot en met het werkplaatshandboek voor de LT type 1 behoorlijk snel omdat deze informatie ook op de laptop staat, tussen het opbouwen van dat deel van de site door is het dus appeltje eitje om de foto's bij te houden. Groter probleem wordt straks het werkplaatshandboek voor de LT type 2 die info is er wel maar staat in een heel ander programma en moet via knippen, plakken en herschrijven weer opnieuw aangemaakt worden.
Aangezien de meeste bezoekers op mijn site juist voor de werkplaatshandboeken komen blijven de foto's even een onder geschoven kindje waarbij ik ze alleen plaats maar er verder nog geen andere opties aan toevoeg.
Mocht er dus nog meer kritiek zijn, kom maar op, het kan alleen maar beter worden dan het was ook fouten in vermeldingen bij voertuigen graag doorgeven dan kunnen die veranderd worden.
Zoals aan het begin van het album al aangegeven jullie inbreng wordt zeeer gewaardeerd.