Goedenavond mede-forumgebruikers,
Is er hier iemand die mij meer kan vertellen over het sollicitatieproces bij de politie als arrestantenverzorger?
Ik kan er namelijk weinig online over vinden, zoals ervaringen of het verloop ervan. Zelf heb ik gesolliciteerd en het enige wat ik op de website kan vinden, is dat je een sporttest, psychologisch onderzoek en een veiligheidsonderzoek moet doorlopen. Elders lees ik echter ook dat je een cognitieve test moet doen. Verder word ik niet veel wijzer over de sporttest. Ik ben namelijk al een tijdje bezig met de voorbereiding, door te hardlopen en te oefenen met het verplaatsen van de medicijnballen. Ik wil bijvoorbeeld ook de kast oefening correct oefenen, maar ik kom tegenstrijdige filmpjes en verhalen tegen. De een zegt dat je dezelfde test krijgt als de agenten, maar ik lees ook weer ergens, en zie in een filmpje, dat de sporttest heel anders is. In het ene filmpje moet je op twee manieren over de kast, in een ander filmpje moeten ze met traptreden over de kast, zoals het voorbeeldfilmpje van de DJI. Ook zie je in het ene filmpje een pop en het andere weer niet..
Iemand die mij van juiste informatie kan voorzien.
Alvast bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Ryan