Soms kunnen moeilijke vragen op een zeer makkelijke wijze worden beantwoord. Zo ook over de vraag alarmeren of niet bij hyperventilatie. AMPLE in combinatie met de tekens en symptomen en gbv werkt zowel voor de leek als professional. Ga wat er is gebeurt,wat een slachtoffer mankeert van het OK of AMPLE het maakt niet uit. Het gaat over informative voorziening waar zowel de leek als professional iets mee kunnen.
Achterkamp,
Ik vraag me serieus af of je je eigen tekst begrijpt wanneer je die naleest. Je gebruikt onbegrijpelijke afkortingen, je plaatst komma's daar waar ze niet horen te staan, je vergeet spaties, je laat woorden weg en je schrijft ze verkeerd doordat je de spellingsregels niet kent. Hoe verwacht je nou dat men iets snapt van je zinnen? Tegelijkertijd geef je geen antwoord op de gestelde vraag.
Dus aan jou nogmaals het verzoek de vraag niet alleen inhoudelijk, maar ook in het Nederlands te beantwoorden.
Je laat mij in ieder geval zien dat makkelijke vragen soms ook voorzien kunnen worden van zeer moeilijke antwoorden.
Ik stelde een zeer makkelijke vraag; "Hoe kan ik als EHBO-er zien of iemand die ik ken wederom door stress aan het hyperventileren is of deze keer een longembolie heeft?"