FLIKKEN!

Auteur Topic: FLIKKEN!  (gelezen 2897 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Dribster

• Gast
Gepost op: 21 januari 2006, 19:18:11
Net als spoed ook een belgische serie alleen dan over de politie
Vind het een geweldige serie vrij realistisch (denk ik)
Zit er elke zondag weer klaar voor ook mijn alibi voor de zondagavond vond de eerste series wel het leukste vind ze nu minder worden omdat langzaam de vaste kliek verdwijnt
Mijn 2 favo acteurs uit flikken Andrea croonenbergs en Joke Devynk oftewel Britt Michiels en Tony Dirkcx

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2006, 19:39:59
Dat is wel een oude foto !!

De uitzendigen van tegenwoordig  is britt er nog wel maar Tony niet meer

Maar het blijft een steen goeie serie !!

Dribster

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 21 januari 2006, 20:30:26
Klopt oude foto maar wel een hele mooie van de goede oude tijd

rob dierenambulanc

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2006, 15:52:19
Ook wil me aansluiten met dat ik het een goede serie vind.
Natuurlijk als iedere serie is het wat geromantiseerd, maar dat is ook niet erg.
Ik vind wel jammer dat Joke Devynk allang niet meer mee speelt, ik vond het wel een lekker ding   ;D :D ;D :D

guest1564

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 30 januari 2006, 14:32:17
Britt is ook weg  :'( ;)

Inkie

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2006, 04:32:40
Heb vanaf de eerste reeks altijd gekeken maar van de laatste 2 reeksen zie ik helaas maar weinig.
Op 1 of andere manier vergeet ik het steeds :(

Maar ben het er mee eens dat het leuke serie is. Vind het beter dan een NL politie serie als Spangen...

Dus Britt is uit de serie. Wie kan me ff bij praten hoe ze eruit is geschreven?????

SimonSt

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2006, 13:03:57
Dus Britt is uit de serie. Wie kan me ff bij praten hoe ze eruit is geschreven?????

In de voorlaatste serie was haar vriend de advocaat neergeschoten, dochter bedreigd, zijzelf bijna omgekomen; dus traumatisch genoeg om er een punt achter te zetten en voor het gezin te kiezen.

Overigens is Nick (motormuis) in de aflevering van afgelopen zondag ook neergeschoten, dus benieuwd hoe dat zondag afloopt in alweer de laatste aflevering van dit seizoen...

Inkie

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2006, 00:16:45
In de voorlaatste serie was haar vriend de advocaat neergeschoten, dochter bedreigd, zijzelf bijna omgekomen; dus traumatisch genoeg om er een punt achter te zetten en voor het gezin te kiezen.

Overigens is Nick (motormuis) in de aflevering van afgelopen zondag ook neergeschoten, dus benieuwd hoe dat zondag afloopt in alweer de laatste aflevering van dit seizoen...

Ze doen hun best om de oude rotten uit de serie eruit te schrijven. Denk dat ik maar eens ga kijken zondag...
Begin wel nieuwsgierig te worden ;)

jwpots

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 15 februari 2006, 14:42:54
Dat is wel een oude foto !!

De uitzendigen van tegenwoordig  is britt er nog wel maar Tony niet meer

Maar het blijft een steen goeie serie !!
Britt is al een aantal weken vervangen. Ook ik kijk er elke zondag naar. Maar voorlopig moeten we Flikken missen. Zondag as begint een nieuwe serie van Commissaris Witse, ook die volg ik.

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 15 februari 2006, 20:30:59
Misschien even handig om te melden dat één (voorheen TV1 Belgie) de nieuwste reeksen uitzenden en de TROS een seizoen achterlopen. Afgelopen zondag was de laatste aflevering van het nieuwe seizoen te zien op de belgische tv, in Nederland zal deze vast en zeker (of op z'n Vlaams: zeker en vast) binnenkort worden uitgezonden.

groet,

Michel