Kraak Schiedam en lichaam aangetroffen in haven Maasluis 22-01-2006

Auteur Topic: Kraak Schiedam en lichaam aangetroffen in haven Maasluis 22-01-2006  (gelezen 9144 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Stoffelijk overschot aangetroffen in haven

Maassluis -Zaterdagavond hebben voorbijgangers in het water van de haven aan de Geerkade het stoffelijk overschot aangetroffen van een nog onbekende man. De man vermoedelijk in de 60 jaar moet al enige dagen in het water hebben gelegen. Omdat onduidelijk is of de man door een misdrijf om het leven is gebracht heeft de technische recherche een onderzoek in gesteld. De brandweer kwam ter plaatse om het stoffelijk overschot uit het water te halen, waarna deze is afgevoerd.



De kracht van de Postbank....Grrr...


Schiedam - Een pinautomaat aan het Bachplein heeft het zaterdagnacht moeten ontgelden. Onbekende personen hebben de pinautomaat opgeblazen met een explosief. Volgens ooggetuigen was de knal enorm." Vuurwerk was er niks bij. Wat een klap zeg!"
Na de knal zijn de daders het pand binnen gegaan. " De daders kwamen naar buiten met zakken, vermoedelijk gevult met geld,die ze vervolgens in een auto legde", aldus een getuige. Hierna gingen de daders er in een zwarte Audi vandoor.
De politie heeft de wagen nog korte tijd achtervolgd. Dit ging gepaard met hoge snelheden. Bij Moordrecht is de politie de auto kwijt geraakt.



Meer op www.mediatv.nl




Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2006, 19:11:04

De kracht van de Postbank....Grrr...[/b]

Schiedam - Een pinautomaat aan het Bachplein heeft het zaterdagnacht moeten ontgelden. Onbekende personen hebben de pinautomaat opgeblazen met een explosief. Volgens ooggetuigen was de knal enorm." Vuurwerk was er niks bij. Wat een klap zeg!"
Na de knal zijn de daders het pand binnen gegaan. " De daders kwamen naar buiten met zakken, vermoedelijk gevult met geld,die ze vervolgens in een auto legde", aldus een getuige. Hierna gingen de daders er in een zwarte Audi vandoor.
De politie heeft de wagen nog korte tijd achtervolgd. Dit ging gepaard met hoge snelheden. Bij Moordrecht is de politie de auto kwijt geraakt.



Meer op www.mediatv.nl

Die achtervolging is dus langs m'n huis gekomen en ik heb m gemist :'(

Er worden wel vaker audi's achtervolgt, heel vaak hoor je dan "die gasten schrikken voor niets terug, wees voorzichtig!". Heb ik herhaaldelijk gehoord op de scanner. Ik geloof dat er sprake is van een audi-bende. Uit het radioverkeer kan je wel opmaken dat dat echt zware jongens zijn, het is altijd een beetje paniek op de meldkamer als ze een donkere audi achtervolgen.

Misschien moeten niet alleen traumaheli's 24/7 inzetbaar worden, maar politieheli's ook (en dan bedoel ik met een paar minuten in de lucht en niet na een half uur), dan kan je nog een beetje partij bieden.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2006, 19:27:14
Klopt, ik heb ook al vaker gehoord over die audi's. Zei zijn ook een keer betrokken geweest bij een voorval in de B-driehoek, enige tijd geleden. Zijn inderdaad linke gasten  8)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2006, 19:32:29
Die achtervolging is dus langs m'n huis gekomen en ik heb m gemist :'(

Er worden wel vaker audi's achtervolgt, heel vaak hoor je dan "die gasten schrikken voor niets terug, wees voorzichtig!". Heb ik herhaaldelijk gehoord op de scanner. Ik geloof dat er sprake is van een audi-bende. Uit het radioverkeer kan je wel opmaken dat dat echt zware jongens zijn, het is altijd een beetje paniek op de meldkamer als ze een donkere audi achtervolgen.

Misschien moeten niet alleen traumaheli's 24/7 inzetbaar worden, maar politieheli's ook (en dan bedoel ik met een paar minuten in de lucht en niet na een half uur), dan kan je nog een beetje partij bieden.

politie heli komt hier regelmatig over hor 's nachts!
Maarre die audi bende steelt S types (snelle uitvoering) die daarna uitgebrand terug wordne gevonden, gebeurt ook op de grens met belgie
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2006, 20:06:25
politie heli komt hier regelmatig over hor 's nachts!


Dat is dan meestal op afspraak of ze zijn opgepiept. Vaak is het zo dat er geen heli stand-by staat 's nachts, dan duurt het dusdanig lang voordat ze in de lucht zijn dat de regio's de moeite niet eens meer nemen om te bellen, vaak is het dan al te laat. Eén heli voor heel NL 's nachts stand-by kan technisch en finacieel gezien toch niet zo moeilijk zijn?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2006, 20:12:35
Die achtervolging is dus langs m'n huis gekomen en ik heb m gemist :'(

Er worden wel vaker audi's achtervolgt, heel vaak hoor je dan "die gasten schrikken voor niets terug, wees voorzichtig!". Heb ik herhaaldelijk gehoord op de scanner. Ik geloof dat er sprake is van een audi-bende. Uit het radioverkeer kan je wel opmaken dat dat echt zware jongens zijn, het is altijd een beetje paniek op de meldkamer als ze een donkere audi achtervolgen.

Misschien moeten niet alleen traumaheli's 24/7 inzetbaar worden, maar politieheli's ook (en dan bedoel ik met een paar minuten in de lucht en niet na een half uur), dan kan je nog een beetje partij bieden.

De helenacht waren er al Audi's Stesion's over de scanner te horen, Na de ramkraak al weer zo'n auto die in ridderkerk erg veel aandacht had aan de winkels.
De Politie helikopter is in Rotterdam heel vaak in de lucht de laatste tijd s'avonds. Maar hij heeft nooit wat te doen als tie weg is gebeurt er eens wat.. maarja dan heb je er niks meer aan.

En de Audi ja dat zijn schijnbaar geliefde auto's. Het is wel weer zo jammer dat de Meldkamer Rijnmond weer zo snel veel wagens van de achtervolging haalde... En als het te gevaarlijk word ja stoppen... terwijl je volgens mij beter nu kan door rijden, Je zit toch op de snelweg. En en DHV wagen (Volkswagen transporter en of Mercedes Vito die halen die auto niet in.. en een verkeerseenheid zitten altijd op de 1 of andere manier verweg  :D Nu zat de 13.03 er achter aan maar die heeft hem niet bij kunnen houden. En KLPD en HM heb ik niet mee kunnen luisteren jammeren van c2000 weer >:( >:(


Ik zat in Maassluis... en wij naderen de afrit voor de Bachplein.. en de achtervolging zat voor ons.. net niet gezien


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2006, 21:19:06
(...)
Nu zat de 13.03 er achter aan maar die heeft hem niet bij kunnen houden.
(...)

Dan zijn het snelheden van +250 geweest.....  :-X :-X :-X


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 23 januari 2006, 07:35:23
Dan zijn het snelheden van +250 geweest.....  :-X :-X :-X

Ja het ging vrij hard... Maar ik weet niet wat er bij moordrecht gebeurt is.. Was het druk daar of niet..


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #8 Gepost op: 23 januari 2006, 13:47:55
Ja het ging vrij hard... Maar ik weet niet wat er bij moordrecht gebeurt is.. Was het druk daar of niet..
Rond die tijd komen de mensen uit de parenclub dus 't zal wel!  ;D
343, never forget.


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 23 januari 2006, 15:14:17
Rond die tijd komen de mensen uit de parenclub dus 't zal wel!  ;D

ja ja ;D