Die achtervolging is dus langs m'n huis gekomen en ik heb m gemist
Er worden wel vaker audi's achtervolgt, heel vaak hoor je dan "die gasten schrikken voor niets terug, wees voorzichtig!". Heb ik herhaaldelijk gehoord op de scanner. Ik geloof dat er sprake is van een audi-bende. Uit het radioverkeer kan je wel opmaken dat dat echt zware jongens zijn, het is altijd een beetje paniek op de meldkamer als ze een donkere audi achtervolgen.
Misschien moeten niet alleen traumaheli's 24/7 inzetbaar worden, maar politieheli's ook (en dan bedoel ik met een paar minuten in de lucht en niet na een half uur), dan kan je nog een beetje partij bieden.
De helenacht waren er al Audi's Stesion's over de scanner te horen, Na de ramkraak al weer zo'n auto die in ridderkerk erg veel aandacht had aan de winkels.
De Politie helikopter is in Rotterdam heel vaak in de lucht de laatste tijd s'avonds. Maar hij heeft nooit wat te doen als tie weg is gebeurt er eens wat.. maarja dan heb je er niks meer aan.
En de Audi ja dat zijn schijnbaar geliefde auto's. Het is wel weer zo jammer dat de Meldkamer Rijnmond weer zo snel veel wagens van de achtervolging haalde... En als het te gevaarlijk word ja stoppen... terwijl je volgens mij beter nu kan door rijden, Je zit toch op de snelweg. En en DHV wagen (Volkswagen transporter en of Mercedes Vito die halen die auto niet in.. en een verkeerseenheid zitten altijd op de 1 of andere manier verweg
Nu zat de 13.03 er achter aan maar die heeft hem niet bij kunnen houden. En KLPD en HM heb ik niet mee kunnen luisteren jammeren van c2000 weer
Ik zat in Maassluis... en wij naderen de afrit voor de Bachplein.. en de achtervolging zat voor ons.. net niet gezien