Zeer grote brand EBS Laurenshaven Rotterdam 25-01-'06

Auteur Topic: Zeer grote brand EBS Laurenshaven Rotterdam 25-01-'06  (gelezen 6521 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #20 Gepost op: 26 januari 2006, 16:57:26
Hmmm een schiedammer die gewond raakt terwijl 'ie in de buurt van een pinautomaat loopt... Als je ietsie naar onder scrollt op mediatv staat er een artikel van een kraak bij een bank in schiedam, mét een explosief! Toeval en denk ik nou te ver door, of...? ;)

Ziet er wel gezellig uit daar trouwens bij dat EBS!

 ;) ;) ;)

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=11522.msg351835#msg351835


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #21 Gepost op: 26 januari 2006, 18:13:17
Brand in Laurenshaven Rotterdam-Botlek

Vanavond om kwart voor zeven ontstond brand in de transportbanden bij overslagbedrijf EBS in de Laurenshaven in Rotterdam-Botlek.
Op drie verschillende plaatsen van de transportbanden op het bedrijfsterrein van EBS was brand ontstaan.

De meldkamer van de DCMR ontving van twee bedrijven in het Botlekgebied melding van de brand. Twee bewoners van Geervliet en één bewoner van Zuidland belden de meldkamer over de stank van verbrand plastic.

Om half tien werd het sein brand meester gegeven. Wel werden de brandhaarden nageblust. Om elf uur voerden brandweer en politie een laatste controleronde uit op het bedrijfsterrein, waarbij geen bijzondere omstandigheden meer werden geconstateerd.

(23. 30 uur)

Bron: www.DCMR.nl


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 26 januari 2006, 20:49:02
Hmmm een schiedammer die gewond raakt terwijl 'ie in de buurt van een pinautomaat loopt... Als je ietsie naar onder scrollt op mediatv staat er een artikel van een kraak bij een bank in schiedam, mét een explosief! Toeval en denk ik nou te ver door, of...? ;)

Ziet er wel gezellig uit daar trouwens bij dat EBS!

je denkt niet te ver door... ik denk dat het zo is.. maar ja het word nog ontkent he. afwachten...