90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen

Auteur Topic: 90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen  (gelezen 53523 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DanielB

• Gast
Reactie #120 Gepost op: 2 juni 2007, 19:15:12
Yep, voordetachering en operationele week, net als vorig jaar. 8)

Hetzelfde, beide brieven ontvangen.

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #121 Gepost op: 6 juni 2007, 21:06:23
Ikkuh ikkuh ikkuh!! eerste keer. Vierdaagsefeesten. ik wil niet de hele dag boven stinkende zweetvoeten hangen. Iedere avond mijn eigen is al erg genoeg :-P
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #122 Gepost op: 7 juni 2007, 08:46:58
toch het klassieke beeld van nijmegen he  ;) Er zijn nog zat andere dingen die je kunt doen. Bijvoorbeeld Facilitair (de keuken of kantine) maar je kunt ook voor logistiek gaan. daarnaast is er ook nog "gewone" EHBO die wordt toegepast in de hulpverlening. kijk maar naar vorig jaar.. (rot voorbeeld) maar toen was hulpverlening echt niet alleen blaren en zweetvoeten.
treat the patient, not the number

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #123 Gepost op: 7 juni 2007, 16:53:46
toch het klassieke beeld van nijmegen he  ;) Er zijn nog zat andere dingen die je kunt doen. Bijvoorbeeld Facilitair (de keuken of kantine) maar je kunt ook voor logistiek gaan. daarnaast is er ook nog "gewone" EHBO die wordt toegepast in de hulpverlening. kijk maar naar vorig jaar.. (rot voorbeeld) maar toen was hulpverlening echt niet alleen blaren en zweetvoeten.

Dat weet ik ;-) maar de vierdaagsefeesten hadden zowiezo al mijn voorkeur. Zelfs als je daar ook de hele avond zweetvoeten moet verzorgen...
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

DanielB

• Gast
Reactie #124 Gepost op: 8 juni 2007, 10:44:14

Van die stinkvoeten merk je weinig... Wordt het dit jaar weer gecombineerd (dus uurtje blaren, uren EHV?)

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #125 Gepost op: 8 juni 2007, 21:47:59
Van die stinkvoeten merk je weinig... Wordt het dit jaar weer gecombineerd (dus uurtje blaren, uren EHV?)

Dat zou ik persoonlijk niet verkeerd vinden, maar heb er niets over gehoord helaas.
treat the patient, not the number

Ehv-er

• Senior gebruiker
Reactie #126 Gepost op: 8 juni 2007, 23:27:20
kleinbeetje offtopic mss maar ik ga naar de 4daagsefeesten, weliswaar ook in nijmegen ;)

DanielB

• Gast
Reactie #127 Gepost op: 9 juni 2007, 14:04:17
Dat zou ik persoonlijk niet verkeerd vinden, maar heb er niets over gehoord helaas.

Het was afgelopen jaar wel zo, al raakte ze volgensmij de groepen die wel en niet buiten liepen een beetje kwijt... Waardoor ik best lang met brancards heb gelopen... Zou het opzich niet gek vinden om dit jaar weer continu met de brancard heen en weer te lopen :)

Kaktus

• Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
Reactie #128 Gepost op: 9 juni 2007, 16:44:58

Heb er vorig jaar niks van gemerkt. Heb alleen maar blaren zitten prikken op S/F. Volgens mij was het de bedoeling dat je max één uur buiten liep ivm de warmte. En dan weer de tent met de airco in mocht...

Zou het opzich niet gek vinden om dit jaar weer continu met de brancard heen en weer te lopen :)

Hoop niet dat het dit jaar weer nodig is ;)

Ehv-er

• Senior gebruiker
Reactie #129 Gepost op: 9 juni 2007, 19:15:45
AC unit gewoon op een karretje zetten en meeslepen. eigen veiligheid gaat tenslotte altijd voor toch??? ;D ;D ;D ;D ;D ;D