90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen

Auteur Topic: 90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen  (gelezen 53550 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Kaktus

• Verpleegkundige
  • Forum gebruiker
Reactie #140 Gepost op: 21 juni 2007, 17:58:06
Brief waarin staat waar je ingedeeld bent (Eertse hulp) en infoboekje vanochtend gekregen.
Deze kwamen samen met het menu (ziet er weer lekker uit O0) , organogram, persprotocol en het programma voor maandag.
Het rooster is er dus nog niet.

Heb er zin in!
Mag zelfs al een weekje eerder komen voor de voordetachering 8).

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #141 Gepost op: 21 juni 2007, 18:43:12
Volgens mij, maar ik weet het niet zeker, krijg je je werkrooster op de dag zelf van je Teamleider. Ik denk in ons geval via de manager Verbindingen, als je je ook voor de verbindingsdienst hebt opgegeven.

Nee, VBD geef ik mij misschien volgend jaar voor op. Ben nu nog leerling NRK centralist ;-)
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #142 Gepost op: 21 juni 2007, 18:58:36
Yep,

vandaag ook weer de benodigde papieren gekregen.
Ben weer ingedeeld bij logistiek/ vervoer (kom weer met de PAM van onze afdeling)
(wie mee wil rijden, ik rij traject Kampen-Zwolle-Apeldoorn-Arnhem-Nijmegen, kan zich melden via PM)

Het infoboekje ziet er qua lay-out steeds netter uit  O0

...en het programma voor maandag...
Dat zat er bij mij niet bij  ???

Heb er al wel weer ENORM zin in.......  ^-^ O0 ;D
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
Reactie #143 Gepost op: 21 juni 2007, 19:00:39
Eigenlijk moet de titel aangepast worden, of het topic opgesplitst worden.

Het gaat immers al om de 91e editie

misschien kan een modje hier ff naar kijken
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #144 Gepost op: 21 juni 2007, 19:28:51
ik heb nog niets. maar heb maandag ook pas voor de 3de keer de papieren opgestuurd met gezondheidsverklaring en zo.

gaan er nog meer mensen vanaf oss ?
flappus  niet elke verandering is een verbetering

PeterEde

• AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
Reactie #145 Gepost op: 21 juni 2007, 20:55:39
ik heb nog niets. maar heb maandag ook pas voor de 3de keer de papieren opgestuurd met gezondheidsverklaring en zo.

gaan er nog meer mensen vanaf oss ?
Meerdere: in ieder geval twee uit Oss zitten er bij de Medische dienst  ;)
Geloof niet alles wat je denkt.

Kanarie

• Gast
Reactie #146 Gepost op: 21 juni 2007, 21:13:55
Ik wens iedereen alvast heel veel plezier en gezelligheid toe!

P.S. Zo gaat dat dus: gewoon in de titel van je antwoordvenster de 90 in 91 veranderen en voilą! ;) )

Duplexer

• Gast
Reactie #147 Gepost op: 21 juni 2007, 21:27:02
Ben nu nog leerling NRK centralist ;-)

Ik ben al heel wat jaren bij het Rode Kruis, maar bij ons heb ik nog nooit van van een "leerling NRK centralist" gehoord.

Geintje?!  ???

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
Reactie #148 Gepost op: 21 juni 2007, 21:51:26
Ik wens iedereen alvast heel veel plezier en gezelligheid toe!

P.S. Zo gaat dat dus: gewoon in de titel van je antwoordvenster de 90 in 91 veranderen en voilą! ;) )

Waarom staat er dan bij de volgende post weer de 90e ...  ???

mrpddnos

• EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
Reactie #149 Gepost op: 21 juni 2007, 22:15:52
Ik ben al heel wat jaren bij het Rode Kruis, maar bij ons heb ik nog nooit van van een "leerling NRK centralist" gehoord.

Geintje?!  ???

Sinds kort is onze verbindelaar gestopt en aan mij is gevraagt het over te nemen. Maar omdat ik nog niet in het bezit ben van een diploma verbindingen vragen wij bij grotere evenementen altijd van een ander afdeling een verbindelaar. Van hem krijg ik officieus les tot in het begin van het nieuwe seizoen er een nieuwe opleiding gegeven word ;-) Zo kwam ik op "leerling NRK centralist" ;-)

Ik heb nu de VBD overgenomen maar doe officieel nog geen VBD werk tot ik mijn diploma heb. Tenminste... nog geen NCS werk. Materiaal dat gerepareerd moet worden ed regel ik wel. En als die verbindelaar van de andere afdeling bij het evenement staat dan draai ik, onder zijn leiding, wel volledig mee met de VBD.

Op het moment zijn mijn collega (een jongen van 16) en ik aan het kijken hoe verbindingen bij ons efficienter lopen kan. Wij zijn niet echt blij met hoe het nu gaat. Dat komt ook doordat niemand tevreden was over onze vorige verbindelaar en iedereen wel aan zijn gedachtengang en werkwijze vast houd. Maar daar laat ik mij niet over uit. Ben pas sinds 2005 bij het NRK en draai pas evenementen sinds 2006.
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie