90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen

Auteur Topic: 90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen  (gelezen 53535 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #250 Gepost op: 21 juli 2007, 20:22:41
Zoekt en gij zult vinden....

Bron: http://www.rodekruis.nl
Nurse powerrrrr

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #251 Gepost op: 21 juli 2007, 20:36:09
ik weet niet of er mensen van de diaz zijn, maar ons team is 2x niet gewekt, vond ik dus niet zo netjes. nu eerst ff de andere foto's kijken Btw Bedhekjes ??  :D ???
treat the patient, not the number

Patriess

• Senior gebruiker
Reactie #252 Gepost op: 21 juli 2007, 20:38:02
ik weet niet of er mensen van de diaz zijn, maar ons team is 2x niet gewekt, vond ik dus niet zo netjes. nu eerst ff de andere foto's kijken

Bij ons 3 keer de verkeerde, gegeven moment kan je er wel om lachen, tis alleen vervelend als er gezegd wordt dat ze een andere moeten hebben en dat ze dan beweren van niet, en midden in de nacht discussie gaabn voeren maarja....
Tis allemaal goed gekomen
Nurse powerrrrr

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #253 Gepost op: 21 juli 2007, 20:42:26
dat heb ik ook vaker gehoord, dat er verkeerde mensen gewekt zijn. is wel beroerd als je net van je late dienst afkomt net in bed ligt en dan als verkeerde gewekt word.
treat the patient, not the number

patrick r

• Gast
Reactie #254 Gepost op: 21 juli 2007, 20:49:16
wij werden dinsdag om 8uur gewekt terwijl we 11 uur op de weklijst hadden staan
en vrijdag werden we om 5uur i.p.v. half 5 gewekt

en donderdag was de schaufeur die ons weg zou brengen telaat gewekt of vergeten.

maar hopelijk zij de meeste wel op de juiste tijden gewekt.

DanielB

• Gast
Reactie #255 Gepost op: 21 juli 2007, 21:31:39
Ik vind zelf dat sommigen van DIAZ het onderdeel iets te veel prioriteit toewijzen.. Anyways, dat is hoe ik er over denk. Diegene waarmee ik gesproken heb weten wel waarover het o.a. gaat... Natuurlijk zijn er ook die zich wel gezellig op hebben gesteld ;)

Mederiacvm

• Forum gebruiker
  • The chances of anything coming from Mars.....
Reactie #256 Gepost op: 21 juli 2007, 22:02:34
Ook ik ben na bijna twee weken inzet vanmiddag weer thuis aangekomen, samen met de andere collega's van de verbindingsdienst zijn wij de laatste grote groep die vanmiddag afscheid hebben genomen van de schouwburg, en daarmee van Nijmegen en de 91e 4-Daagse.

Een smoelenboek voor 2008 (of andere grote RK-inzetten met vrijwilligers uit verschillende afdelingen) is wel een leuk idee inderdaad.

Wat DIAZ betreft........  Ja, wat moeten we daar nou over zeggen? Ze zijn vast wel nodig, al was het alleen maar voor het wekken van de vrijwilligers, maar dan moeten ze dat wel op de aangevraagde momenten, bij de correct bednummers doen en niet als je tot ruim na tweeen bezig geweest bent je om 5 uur wekken terwijl dit pas voor 8 uur aangevraagd was. Verder vind ik (als eerste jaars Vierdaagseganger) het een fantastisch statement dat DIAZ maakt door, jaren nadat de colonne is afgeschaft, vast te blijven houden aan de titel commandant voor de teamleider en het gebruik van epauletten ter onderscheid binnen de groep.  ;)

Terugkijkend op de afgelopen twee weken moet ik zeggen dat ik een fantastische tijd heb gehad. Hard gewerkt, veel gelachen, nieuwe vrienden gemaakt, een aanrader voor iedere Rode Kruiser om de Vierdaagse ten minste één keer te hebben meegemaakt.
Had een dag maar 48 uur

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #257 Gepost op: 22 juli 2007, 14:07:00
ze blijven maar proberen daar me over te halen bij het rode kruis te komen. :P

als iemand de msn heeft van silvester van de diaz wil iemand die dan geven
flappus  niet elke verandering is een verbetering

Patriess

• Senior gebruiker
Reactie #258 Gepost op: 22 juli 2007, 14:19:12
als iemand de msn heeft van silvester van de diaz wil iemand die dan geven

Ik weet niet of hij daar zelf blij mee is als zijn adres door jan en alleman doorgegeven wordt aan derde..........
Nurse powerrrrr

tebby

• Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
    • mijn hyves
Reactie #259 Gepost op: 22 juli 2007, 14:19:50
hij zij van de week ik zie je wel op msn maar ja had het lef niet het te vragen aan hem en heb nu spijt
flappus  niet elke verandering is een verbetering