Ook ik ben na bijna twee weken inzet vanmiddag weer thuis aangekomen, samen met de andere collega's van de verbindingsdienst zijn wij de laatste grote groep die vanmiddag afscheid hebben genomen van de schouwburg, en daarmee van Nijmegen en de 91e 4-Daagse.
Een smoelenboek voor 2008 (of andere grote RK-inzetten met vrijwilligers uit verschillende afdelingen) is wel een leuk idee inderdaad.
Wat DIAZ betreft........ Ja, wat moeten we daar nou over zeggen? Ze zijn vast wel nodig, al was het alleen maar voor het wekken van de vrijwilligers, maar dan moeten ze dat wel op de aangevraagde momenten, bij de correct bednummers doen en niet als je tot ruim na tweeen bezig geweest bent je om 5 uur wekken terwijl dit pas voor 8 uur aangevraagd was. Verder vind ik (als eerste jaars Vierdaagseganger) het een fantastisch statement dat DIAZ maakt door, jaren nadat de colonne is afgeschaft, vast te blijven houden aan de titel commandant voor de teamleider en het gebruik van epauletten ter onderscheid binnen de groep.
Terugkijkend op de afgelopen twee weken moet ik zeggen dat ik een fantastische tijd heb gehad. Hard gewerkt, veel gelachen, nieuwe vrienden gemaakt, een aanrader voor iedere Rode Kruiser om de Vierdaagse ten minste één keer te hebben meegemaakt.