90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen

Auteur Topic: 90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen  (gelezen 53533 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

DanielB

• Gast
Reactie #230 Gepost op: 21 juli 2007, 16:22:30
Nou ik vond je er anders nog aardig fris uitzien hoor :P

Ik heb mijn 'goeie' momentjes, nu zie ik er echt uit als een wrak... Ik had het tijdens de treinreis toch wel het zwaarst... Maarja, ik heb me er zelf voor ingeschreven... ;)

Dankzij één van de verpleegkundigen weet ik nu waar dat spul uit die flesjes vandaan kwam... :-\ :-X

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #231 Gepost op: 21 juli 2007, 16:23:50
Ik heb mijn 'goeie' momentjes, nu zie ik er echt uit als een wrak... Ik had het tijdens de treinreis toch wel het zwaarst... Maarja, ik heb me er zelf voor ingeschreven... ;)

Dankzij één van de verpleegkundigen weet ik nu waar dat spul uit die flesjes vandaan kwam... :-\ :-X

Hahahaha ja vers getapt, speciaal voor jou :P
Nurse powerrrrr

apje

• Forum gebruiker
  • he jij hier
Reactie #232 Gepost op: 21 juli 2007, 16:26:55
gelukkig was het dit jaar een lekker weertje om te lopen, alleen jammer dat de laatste dag half in het water gevallen is ( mocht de pret niet drukken)
kent u mij dat u mij nog kent zodat u weet wie ik ben?

DanielB

• Gast
Reactie #233 Gepost op: 21 juli 2007, 16:46:11
Hahahaha ja vers getapt, speciaal voor jou :P

Weet je dat informatiebordje bij de geldautomaten? Ik heb het geproefd en hem daar direct bij al zijn vriendjes neergezet... Dat spul was echt goor... En nodig heb ik het niet, want mijn stoelgang liep goed.

Ik vind alleen wel dat het etensgebeuren flexibeler kan...

Patriess

• Senior gebruiker
Reactie #234 Gepost op: 21 juli 2007, 16:48:54
Weet je dat informatiebordje bij de geldautomaten? Ik heb het geproefd en hem daar direct bij al zijn vriendjes neergezet... Dat spul was echt goor... En nodig heb ik het niet, want mijn stoelgang liep goed.

Ik vind alleen wel dat het etensgebeuren flexibeler kan...

Flexibeler en smakelijker  :-\ maar het hoofd van de keuken is er mee bezig
Nurse powerrrrr

DanielB

• Gast
Reactie #235 Gepost op: 21 juli 2007, 17:11:11
Flexibeler en smakelijker  :-\ maar het hoofd van de keuken is er mee bezig

Ik vond het brood sommige dagen droog, de hagelslag was wit uitgeslagen (daar heeft de plv-coör Facilitair vorig jaar ook al eens iets over gezegd) en het brood was 'uit vorm'... Daarnaast mag er wat meer diversiteit zijn en meer keuze qua vlees... Ik vind zelf gebraden gehakt best lekker, maar dat heeft er echt amper bij gestaan... Daarnaast was de kaas droog en kwam het apfelstrudeltoetje na +- 5 dagen wel mijn neus uit...

We zouden best wel eens het secretariaat een lijstje met punten voor verbetering toesturen...

Chopsticks

• Forum gebruiker
Reactie #236 Gepost op: 21 juli 2007, 18:02:24
Ik vond het brood sommige dagen droog, de hagelslag was wit uitgeslagen (daar heeft de plv-coör Facilitair vorig jaar ook al eens iets over gezegd) en het brood was 'uit vorm'... Daarnaast mag er wat meer diversiteit zijn en meer keuze qua vlees... Ik vind zelf gebraden gehakt best lekker, maar dat heeft er echt amper bij gestaan... Daarnaast was de kaas droog en kwam het apfelstrudeltoetje na +- 5 dagen wel mijn neus uit...

We zouden best wel eens het secretariaat een lijstje met punten voor verbetering toesturen...
Hoe goed je als projecteam ook je best doet. Het zal nooit goed genoeg zijn voor sommige mensen. Die blijven altijd zeuren en leggen op alle slakken zout....

Patriess

• Senior gebruiker
Reactie #237 Gepost op: 21 juli 2007, 19:05:20
Hoe goed je als projecteam ook je best doet. Het zal nooit goed genoeg zijn voor sommige mensen. Die blijven altijd zeuren en leggen op alle slakken zout....

Het eten wordt geregeld door een cateraar, alleen als die ter wense overlaat.....
We weten allemaal donders goed dat het projectteam ontzettend zijn best doet, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen en dit is dan ook geen verwijt naar het projectteam maar naar de cateraar (althans van mijn kant wel). En geloof mij, ik heb heel wat mensen horen klagen en dan niet over de hoeveelheid of het soort eten maar alleen al de kwaliteit. Waarom kon de vorige cateraar (van jaren geleden) wel lekker eten leveren en deze niet?
Als ik 1 dag ergens moet eten dan heb ik ook niet zoveel eisen maar ik moet er wel een week van leven terwijl we ook hard moeten werken.
Nurse powerrrrr

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #238 Gepost op: 21 juli 2007, 19:08:44
@ danielb, volgens mij lag jij rechts ondermij in bed 301 of niet??

Verder: Smoelenboek is helemaal geen slecht idee, misschien herken ik dan ook weer wat meer mensen. Ik liep gisteravond met dat hoedje van krantenpapier. En over dat toetje, kan ik niets anders zeggen. De cateraar is overigens dezelfde als die van vorig jaar. Dus over de kwaliteit van het eten heb je niet veel te zeggen, het is wat de cateraar je brengt.
treat the patient, not the number

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #239 Gepost op: 21 juli 2007, 19:21:36
Ik ben nu een aantal uurtjes terug van de 4 daagse feesten, en heb enorm veel plezier gehad.
Ben vrijdagmiddag een paar uurtjes op het behandelcntum wezen kijken omdat vrienden van me daar werkten.
Heb ik daar nog forummers gezien?
Zie nu al uit naar volgen d jaar
Groet Golly
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis