90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen

Auteur Topic: 90e editie van de nijmeegse 4-daagse, wie gaat er heen  (gelezen 53529 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

patrick r

• Gast
Reactie #270 Gepost op: 23 juli 2007, 21:23:34
Ja ik heb datzelfde, was zelfs spontaan hele nachten wakker , met name de eerste 2  :-X

ja dat had ik ook maar ik hoefde de eerste 2dagen pas om 14:00 te beginnen :P.
vrijdag was ik te vrolijk voor woorden.
aangezien mijn team halfslapend om 5uur aan het ontbijt zat moest ik mij inhouden om niet te zingen of te fluiten ;)

phate

• EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Reactie #271 Gepost op: 23 juli 2007, 22:12:26
hele nachten wakker kan ik niet zeggen, wel nachten gehad waarvan ik ieder uurtje heb meegekregen. en smorgens stappen we vrolijk uit bed en gaan we lekker aan het werk. en 's avonds was het altijd zo gezellig dat het al snel weer 1 uur was. en als je dan om 3 uur je bed weer uit moet is dat iets minder prettig, maar sjaggie je patienten behandelen gaat ook niet. Vermoeidheid kennen we niet alleen iets minder lekker uitgerust.
treat the patient, not the number

patrick r

• Gast
Reactie #272 Gepost op: 23 juli 2007, 22:26:09
hele nachten wakker kan ik niet zeggen, wel nachten gehad waarvan ik ieder uurtje heb meegekregen. en smorgens stappen we vrolijk uit bed en gaan we lekker aan het werk. en 's avonds was het altijd zo gezellig dat het al snel weer 1 uur was. en als je dan om 3 uur je bed weer uit moet is dat iets minder prettig, maar sjaggie je patienten behandelen gaat ook niet. Vermoeidheid kennen we niet alleen iets minder lekker uitgerust.

daar heb je gelijk in. als je even gezellig aan het praten was dan gingen de uurtjes snel voorbij.
maar als ik eenmaal weer een wandelaar had liggen met blaren dan was het ookal weer gezellig.
ik kreeg op donderdag in het behandelcentrum een mevrouw die letterlijk zei:
"ik kom hier nu al drie dagen achter elkaar, maar ondanks mijn vermoeidheid is het hier altijd gezellig"

peter h

• Forum gebruiker
  • instructeur EH/BHV/(P)BLS, AED, WO, verder Sigma
Reactie #273 Gepost op: 24 juli 2007, 00:21:14
en ja. als wij terugkwamen van de inzet in de nacht bij de feesten, zag ik toch wat jaloerse blikken als wij aan een biertje zaten. ;D

Maar vond het fantastisch! Iedereen hield rekening met iedereen.

Volgend jaar weer!

grtz

Peter

DanielB

• Gast
Reactie #274 Gepost op: 24 juli 2007, 21:04:47
en ja. als wij terugkwamen van de inzet in de nacht bij de feesten, zag ik toch wat jaloerse blikken als wij aan een biertje zaten. ;D

Volgend jaar weer!

grtz

Peter

Er waren genoeg mensen die het oneerlijk vonden dat de bar voor hen al eerder sloot, terwijl er nog wel getapt werd... Beetje jammer dat ze daarom zeuren, ik snap het wel weer volledig dat er voor binnenstad wel getapt werd... :)

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #275 Gepost op: 25 juli 2007, 12:40:12

Volgend jaar weer!

grtz

Peter

Hou je altijd ;)
Arts  www.alphalog.nl

Roderick

• Gast
Reactie #276 Gepost op: 25 juli 2007, 19:50:58
Ik heb het in ieder geval ook weer goed naar mijn zin gehad.
Het aftellen is alweer begonnen.
Bij mijn baas al aangegeven dat ik volgend jaar twee weken vrij wil hebben.
Een week voor de voordetachering en een voor de operationele week.

Groeten
Roderick

Willem Jan

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #277 Gepost op: 30 juli 2007, 23:08:34
ik weet niet of er mensen van de diaz zijn, maar ons team is 2x niet gewekt, vond ik dus niet zo netjes. nu eerst ff de andere foto's kijken Btw Bedhekjes ??  :D ???

Gelukkig werden de weklijsten niet gemaakt door DIAZ maar door de mensen van de servicebalie. DIAZ is in deze alleen uitvoerend. Als de groepsleiders niet of te laat hun wektijd doorgeven aan de servicevalie dan staat de groep niet op de lijst en wordt men niet gewekt. Helaas is dat zo.

Hoop dat je dat hebt aangegeven op je evaluatieformulier zodat er voor volgend jaar toch nog eens goed naar gekeken kan worden.

V16.01

• Forum gebruiker
Reactie #278 Gepost op: 3 augustus 2007, 13:38:55
Heey Mensen,

Nog 49 weken en dan barst het feest weer los  :D

Valt me trouwens op dat er nog maar heel weinig foto's op de site van vierdaagse staan :(

Had helaas zelf gen toestel bij me maar vind het altijd wel leuk om dat terug te zien...
Heb zeker weer zin in volgend jaar.

Greetz Marcel
Voormalig lid SIGMA Twente Rode Kruis Haaksbergen EHBO-er Fc Twente Plv. Coördinator EHBO Fc Twente

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #279 Gepost op: 7 augustus 2007, 12:03:20
Degene die vorig jaar alle foto's maakte en de site beheerde, is geemigreerd... dat maakt het wat lastiger ;)
Arts  www.alphalog.nl