Mijn droom is werken als ambulancechauffeur en als Belg in Nederland en ja mijn droom was bijna werkelijkheid ik mocht op gesprek komen in een ambulancedienst( de naam noem ik niet) waar ik twee gesprekken moest ondergaan het eerste verliep vlot maar de tweede wat stroef waarmee ik buitenkwam met een naar gevoel
ik voelde me net een vreemdeling die asiel aanvroeg.En ja een dag of drie later kreeg ik het verwachtend bericht ik kon niet aan de slag en de ongelofelijke reden was ik had niet genoeg werkervaring en opleidingen.Ale ik had hen verteld dat ik al 6 jaar op ambulance zit ik doe Klinivervoer (beademde patienten met hersenbloedingen enz) gepland vervoer zetel ook in een kruisvereneging als dienstleider ik ben aangesloten bij een extractieteam enz.
Heb mijn EHBO diploma ,Ambulanciersdiploma Dringende medische hulpverlening enz.
En toch voldeed ik zogezegd nog niet aan de voorwaarden.
Sorry maar ik ben echt teleurgesteld ik dacht dat Nederland meer openstond voor een nieuwe uitdaging ze hebben me zelf de kans niet gegeven om me te bewijzen.Is dit het einde of zijn er diensten die wel open staan voor een gemotiveerde Vlaming.

Gr Siegie.

(kom eens lang en vul gerust het gastenboek in)
www.ziekenwagen.eigenstart.be