Brandweer van het noorden probleem met piepers

Auteur Topic: Brandweer van het noorden probleem met piepers  (gelezen 8055 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Nozzle

• Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 26 maart 2006, 14:26:44
In de Incident van deze maand staat,dat VOOR de zomer alle problemen opgelost zijn.Dus dat wordt een uitdaging voor ze  ;D
OH, dat zeker.
Ook heb ik nog niemand gehoord dat met de "nieuwe" Xstream alles verholpen zou zijn.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 26 maart 2006, 15:11:59
OH, dat zeker.
Ook heb ik nog niemand gehoord dat met de "nieuwe" Xstream alles verholpen zou zijn.

Ik ken al verschillende personen van een brandweerkorps die zelf een Jupiter aanschaffen, en de infostream in de kast ligt  ???

Nozzle

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 26 maart 2006, 15:14:55
Ik ken al verschillende personen van een brandweerkorps die zelf een Jupiter aanschaffen, en de infostream in de kast ligt  ???
En ik heb het over de nieuwe versie van de Xstream pager. Blond zeker ?   ;D

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 26 maart 2006, 15:39:07

De X3 is het nieuwe model waar Infostream binnenkort mee komt. De behuizing zal steviger zijn, de software beter, de ontvanger beter. Er schijnt een landelijke omruilaktie te komen, alle oude modellen terug en daar komt de X3 voor in de plaats...

Groeten, Peter.

Nozzle

• Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 26 maart 2006, 15:44:32
De X3 is het nieuwe model waar Infostream binnenkort mee komt. De behuizing zal steviger zijn, de software beter, de ontvanger beter. Er schijnt een landelijke omruilaktie te komen, alle oude modellen terug en daar komt de X3 voor in de plaats...

Groeten, Peter.

Ja, dat is hier bij ons de regio ook het geval. Alles wordt omgeruild. Ik heb hem al in handen gehad, maar behalve het nieuwe design is er voor de gebruiker eigenlijk niets veranderd om zo maar te zeggen.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 26 maart 2006, 15:49:09
Ja, dat is hier bij ons de regio ook het geval. Alles wordt omgeruild. Ik heb hem al in handen gehad, maar behalve het nieuwe design is er voor de gebruiker eigenlijk niets veranderd om zo maar te zeggen.
Ik heb even de Incident gelezen,maar het schijnt nu een metalen behuizeing te zijn ??

Nozzle

• Forum gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 26 maart 2006, 15:53:37
Ik heb even de Incident gelezen,maar het schijnt nu een metalen behuizeing te zijn ??
Dat heb ik er niet uit kunnen ontdekken moet ik zeggen....

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #17 Gepost op: 26 maart 2006, 19:24:39

Ik geloof dat ik het even niet meer kan volgen. Eerst vraag je je af wat er nu precies wordt gedaan aan de problemen, vervolgens eg je dat je de nieuwe X3 al in je handen hebt gehad?

Los van het feit dat ik dacht dat de X3 nog niet in Nederland was, klopt het dat er voor de gebruiker niets verandert. Wat zou er moeten veranderen? Als je de user interface gaat aanpassen terwijl het oplossen van de problemen de hoogste prioriteit heeft dan ga je 2 zaken ongelovelijk door elkaar gooien. Bovendien lijkt mij dat de pager voor de gebruiker opzich goed functioneert. MITS hij functioneert. Het gaat er slechts om dat ze die MITS de wereld uit helpen. Hij moet gewoon ALTIJD functioneren. Als dat het geval is, wat zou er dan qua functionaliteit moeten veranderen?

Groeten, Peter.

Nozzle

• Forum gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 26 maart 2006, 19:50:06
Ik geloof dat ik het even niet meer kan volgen. Eerst vraag je je af wat er nu precies wordt gedaan aan de problemen, vervolgens eg je dat je de nieuwe X3 al in je handen hebt gehad?
Vaag ben ik hè? :-)

Ik heb hem al in handen gehad ja, maar zijn met deze nieuwe uitvoering alle problemen daadwerkelijk verholpen?

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #19 Gepost op: 26 maart 2006, 19:57:13
Ik heb hem al in handen gehad ja, maar zijn met deze nieuwe uitvoering alle problemen daadwerkelijk verholpen?

Dat is inderdaad de grote vraag. De ontvanger moet bestand zijn tegen het sterke signaal van 'buurnetwerk' ERMES en de software moet een stuk stabieler zijn. Ze kunnen een hoop beloven, maar eerst zien en dan geloven  ;)

Groeten, Peter.