0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Is jullie HAP niet gelocaliseerd bij een ziekenhuis? Ik denk dat je het beste daar eens contact op kan nemen met de afdeling infectie-preventie of de microbioloog. Die kunnen beter inschatten welke maatregelen je kan nemen voor bijvoorbeeld MRSA en andere besmettelijke problemen.
Hoi,Ik ben op zoek naar het protocol/ de werkinstructie dat gaat over de schoonmaak van kamer, apparatuur, wachtruimte, etc. bij een patiënt met MRSA?Kan iemand mij hieraan helpen?groetjes
GISTEREN, 20:25REGIOHet Deventer Ziekenhuis neemt extra maatregelen om verspreiding van de MRSA-bacterie tegen te gaan. Alle kinderen en medewerkers op de afdelingen Verloskunde, Kraamafdeling en de kinderunit Dagbehandeling worden gecontroleerd. Vrijdag werd bekend dat drie kinderen en twee medewerkers de MRSA-bacterie bij zich dragen. De besmettingsgevallen waren op de afdeling Neonatologie, een afdeling voor zieke en vroeggeboren zuigelingenlees verder: http://nos.nl/artikel/2149229-deventer-ziekenhuis-neemt-extra-maatregelen-tegen-mrsa.html