Ongeval Maassluis 03-02-2006

Auteur Topic: Ongeval Maassluis 03-02-2006  (gelezen 2455 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

C@rina

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
Reactie #10 Gepost op: 3 februari 2006, 16:33:23
Dus je bent zelf ook direct na het nemen van de foto's doorgelopen??
Zou wel zo logisch zijn als je zelf zegt dat je het niet leuk zou vinden als je daar zou liggen en een horde mensen zou staan te kijken..

ik heb foto's van de auto's er op gezet en ja ik ben toen naar huis gegaan


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2006, 16:44:57
Tsjonge, jonge  :-\
Iedereen zit zich hier te verlekkeren aan de foto's van branden en ongevallen.
Er is nauwelijks een incident gemeld of er wordt al om foto's geschreeuwd.
Dan krijgt C@rina commentaar omdat ze (terecht) een merkwaardige situatie meld; waar ze dan ook foto's van gemaakt heeft. :(


Gast

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2006, 17:27:36
Tsjonge, jonge  :-\
Iedereen zit zich hier te verlekkeren aan de foto's van branden en ongevallen.
Er is nauwelijks een incident gemeld of er wordt al om foto's geschreeuwd.
Dan krijgt C@rina commentaar omdat ze (terecht) een merkwaardige situatie meld; waar ze dan ook foto's van gemaakt heeft. :(

Het is jouw opvatting dat ze commentaar krijgt, er worden toch gewoon legitieme vragen gesteld naar aanleiding van het stukje wat ze schreef. Niks mis mee in mijn optiek. Ze meldt inderdaad terecht een merkwaardige situatie, dat klopt.
Het klopt ook dat de mens van nature nieuwsgierig is, en dus vertaald naar dagelijks gedrag bij een ongeluk uit nieuwsgierigheid zal willen kijken.
Het feit dat C@rina hier melding van maakt, en ze daarop mijns inziens normale vragen krijgt die ook weer beantwoordt worden, zou ik dit niet willen vertalen als dat "ze commentaar krijgt". Net zoals je beweert dat "iedereen zich hier zit te verlekkeren aan foto's van branden en ongevallen" denk ik dat DIE uitspraak nog veel tintelender is om "commentaar" op te krijgen ;)


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2006, 18:56:44
te eerst het is een stad en ten 2de het was echt druk met mensen hahahaha

voor mij is het een dorp   ;D ;D.. Ik zag het op de foto's van mede beheerde media tv die er was dat het druk was ja ;D ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #14 Gepost op: 3 februari 2006, 18:59:44

voor mij is het een dorp   ;D ;D.. Ik zag het op de foto's van mede beheerde media tv die er was dat het druk was ja ;D ;D
Sorry voor de teleurstelling. Maar het is toch echt een stad.  ;) ;D (Net even opgezocht).


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #15 Gepost op: 3 februari 2006, 22:38:34
Sorry voor de teleurstelling. Maar het is toch echt een stad.  ;) ;D (Net even opgezocht).

Volgende keer wel even bellen voor toestemming voor het betreden van Rijnmond ;D


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 4 februari 2006, 11:04:42
Sorry voor de teleurstelling. Maar het is toch echt een stad.  ;) ;D (Net even opgezocht).

Kan het wel een stad zijn.. maar voor mij blijf het ''het platte land''  ;D ;D