ik was zelf sigma lid tot 6 feb want toen kreeg ik een mailtje van hge dat ik niet meer terug hoef te komen. Ik zal uit leggen wat er voor af is gegaan. Ik heb in december een inzinking gehad zo erg dat ik het niet meer zag zitten. Ik heb toen de hge opgebeld met de mededeling dat ik me af melden als sigma lid omdat het niet verantwoord was dat ik in gezet zou worden omdat ik na eigen inziens me team genoten dan in gevaar zou brengen. En ik niet kon inschaten hoe lang dit ging duren voor dat ik weer de oude zou zijn. Nou met heel veel steun ben ik er weer boven op gekomen dus ik meld me weer aan. Nou zeiden ze daar moet eerst over worden vergaarderd nou ik ben niet bij het gesprek geweest maar ik kreeg een mailtje van je hoeft niet meer terug te komen. Maar als je wilt kun je je volgend jaar weer aan melden voor de opleiding. had ik dan me mond moeten houden en me team genoten onnodig ingevaar moeten brengen nou ik houf u niet te vertelleb wat het eerste punt is van het ehbo boekje
groetjes wilco
Wilco,
Je hebt een goede keuze gemaakt door het te vertellen.
Bovendien is het een moeilijke keuze in de wetenschap dat je jezelf kwetsbaar hebt opgesteld.
Dat verdient alle respect.
Je zult begrijpen dat ik geen oordeel wil en kan vellen over de juistheid van de beslissing van de ghe.
Ik ken daarvoor veel te weinig feiten en wil deze ook niet weten.
Ook weet ik niet waarom ze jouw de beslissing per mail gestuurd hebben.
Ondanks dit ben ik van mening dat je onder deze omstandigheden het besluit in een persoonlijk gesprek hebben meegedeeld.
Ook kan ik je niet adviseren welke stappen je moet nemen.
Het aanvragen van een persoonlijk gesprek lijkt me een goede optie.
Maarten