Nieuwe tankautospuit Harderwijk !!

Auteur Topic: Nieuwe tankautospuit Harderwijk !!  (gelezen 3148 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FF_holland

• Senior gebruiker
  • Leuk forum!
Gepost op: 9 februari 2006, 17:15:04
Sinds donderdag 9 februari staat de nieuwe 226 in de kazerne in Harderwijk. Op dit moment worden er nog dingen ingbouwd, zoals bijvoorbeeld een C2000-mobilofoon. Over twee weken (aan het einde van week 8, voorjaarsvakantie) zal het voertuig op de uitruk gaan. Tot die tijd worden de chauffeurs opgeleid en wordt het voertuig volledig bepakt volgens de lijst van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Het voertuig is voorzien een een lichtbalk en een luchthoornsirene. Meer informatie (over o.a. de overdracht) volgt.

Volgens mij een van de weinige Atego's met een lichtbalk en een luchthoornsirene  ;D ;D

Foto's zijn te vinden op www.brw-harderwijk.tk (of bekijk als vast 2 de mooiste foto's: http://www.woehoe.net/kevin/jord/fotoboek/nieuwe_226/foto_6.JPG en http://www.woehoe.net/kevin/jord/fotoboek/nieuwe_226/foto_7.JPG )

Voor de moderators: Dit is mijn eigen site, de foto's zijn door mij gemaakt en dus geen problemen met copyright want jullie hebben toestemming  ;)

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2006, 17:40:41
Mooi ding, vooral met die balk :)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Snyper

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2006, 17:55:38
Sinds donderdag 9 februari staat de nieuwe 226 in de kazerne in Harderwijk. Op dit moment worden er nog dingen ingbouwd, zoals bijvoorbeeld een C2000-mobilofoon. Over twee weken (aan het einde van week 8, voorjaarsvakantie) zal het voertuig op de uitruk gaan. Tot die tijd worden de chauffeurs opgeleid en wordt het voertuig volledig bepakt volgens de lijst van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. Het voertuig is voorzien een een lichtbalk en een luchthoornsirene. Meer informatie (over o.a. de overdracht) volgt.

Volgens mij een van de weinige Atego's met een lichtbalk en een luchthoornsirene  ;D ;D

Foto's zijn te vinden op www.brw-harderwijk.tk (of bekijk als vast 2 de mooiste foto's: http://www.woehoe.net/kevin/jord/fotoboek/nieuwe_226/foto_6.JPG en http://www.woehoe.net/kevin/jord/fotoboek/nieuwe_226/foto_7.JPG )

Voor de moderators: Dit is mijn eigen site, de foto's zijn door mij gemaakt en dus geen problemen met copyright want jullie hebben toestemming  ;)

Amsterdam rijd met lichtbalk en luchthoorn evenals Alphen aan den Rijn.

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2006, 17:58:55
zozo,,dat is een mooi ding :D
Mag ook wel na die oude DAF
Maar NO gelderland wordt dus nu wel mercedes zo te zien,
Is wel mooi een duidelijke lijn in de voertuigen

Grt. Vincent

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 9 februari 2006, 18:05:23
Amsterdam rijd met lichtbalk en luchthoorn evenals Alphen aan den Rijn.

Ze zijn zeker niet de enige!
Er rijden er heel wat rond,
O.a. Amstelveen e.d.

Groeten Vincent

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #5 Gepost op: 9 februari 2006, 18:54:52
wat een lelijke wagen  :-\
die opbouw vind IK niet mooi, amsterdamse opbouw vind ik veel mooier staan!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2006, 19:04:49
Tja,,je heb er gelijk in opzich zijn ze er op vooruit gegaan,,
Maar die opbouw vondt ik ook al niet zo heel mooi!
Tekst brandweer voorop is ook al klein hebben ze bij ons toen ook veranderd naar groot.
Ik hoop dat ze met deze auto weer wat jaartjes vooruit kunnen!

Groeten Vincent

N9213Q

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 9 februari 2006, 19:13:25
Vindt de kleur voor een brandweerauto een beetje mat. Is ķe echt deze kleur of ligt dit aan de foto?

BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

• Senior gebruiker
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #8 Gepost op: 9 februari 2006, 19:22:20
denk dat het aan de foto ligt
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 9 februari 2006, 19:22:42
haha,,ja lijkt wel of dat het tegen paars aan zit ;D

Groeten Vincent