Nee dat wil ik ook niet zeggen, zeker niet als je ziet hoe gedreven de groep is. En ze hebben ook al redelijke inzetten gehad, zoals de Amercentrale en de tankerbrand in Woudrichem.
En ze hebben inderdaad geen tent, maar dat heeft Team Uden waar ik deel van uit ga maken ook niet.
Groeten
Harry
Hallo Harry,
even voor de duidelijkheid, ik weet dat Heusden en Altena over een groep zeer gemotiveerde en gekwallificeerde mensen beschikt. mijn opmerkingen waren dan ook zeker niet denigrerend bedoeld. Mijn waardering juist voor deze groep!
wel vind ik het jammer dat de GHOR west-brabant ervoor kiest om geen uniforme uitrusting te verstrekken.
Je geeft aan dat er in Uden ook geen tent is, dat klopt, maar het voertuig zoals in Uden staat is door GHOR Brabant-Noord zelf aangeschaft. er is bij de aanschaf ervor gekozen om de bus identiek te laten zijn met het voertuig zoals in den lande wordt gebruikt. kortom, in Uden staat ook een sprinter waarmee de uniformiteit an het team wordt uitgestraals.
mzzl, Druifje (die ook deel uitnmaakt van Sigma-team Brabant Noord, opstapplaats Uden).....