Zeer grote brand Oxersteeg Deventer 13-02-2006

Auteur Topic: Zeer grote brand Oxersteeg Deventer 13-02-2006  (gelezen 5193 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Foto Miché

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 330
  • Foto Miché
    • Foto Miché   Brandweer fotografie 112 fotografie Persfotografie
Gepost op: 13 februari 2006, 14:11:17
Deventer - 13-02-2006
Zeer grote brand Oxersteeg Deventer

Deventer - Een zeer grote brand heeft in de nacht van zondag op maandag een caravanstalling in de as gelegd. De stalling was gelegen aan de Oxersteeg langs de A1 tussen Bathmen en Deventer. Zo´n 60 tot 80 caravans werden door de brand vernield.

Omstreeks 23.53 uur werd de brand ontdekt door een omwonende. De brandweer die snel ter plaatse was kon niet voorkomen, dat de stalling in z’n geheel uitbrandde. De gestalde caravans gingen in vlammen op.

De brandweer van Deventer kreeg bij het bestrijden van de brand assistentie van de korpsen Bathmen, Gorssel, Zutphen en Apeldoorn.

De totale schade aan gebouw en caravans is nog onbekend.

Foto's www.112actueel.nl
en www.112IJsselstreek.nl


twitter : @fotomiche , @regio14nl


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2006, 14:15:13


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2006, 15:15:33
Deventer - 13-02-2006
Zeer grote brand Oxersteeg Deventer

Deventer - Een zeer grote brand heeft in de nacht van zondag op maandag een caravanstalling in de as gelegd. De stalling was gelegen aan de Oxersteeg langs de A1 tussen Bathmen en Deventer. Zo´n 60 tot 80 caravans werden door de brand vernield.

Omstreeks 23.53 uur werd de brand ontdekt door een omwonende. De brandweer die snel ter plaatse was kon niet voorkomen, dat de stalling in z’n geheel uitbrandde. De gestalde caravans gingen in vlammen op.

De brandweer van Deventer kreeg bij het bestrijden van de brand assistentie van de korpsen Bathmen, Gorssel, Zutphen en Apeldoorn.

De totale schade aan gebouw en caravans is nog onbekend.

Foto's www.112actueel.nl
en www.112IJsselstreek.nl

blijf je van elke update van je site een nieuw topic maken? dit is meer iets voor in Uit de Media volgens mij, of zet er iig een foto bij  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2006, 15:21:32
blijf je van elke update van je site een nieuw topic maken? dit is meer iets voor in Uit de Media volgens mij, of zet er iig een foto bij  ::)

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=5482.msg124526#msg124526


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2006, 15:23:16
blijf je van elke update van je site een nieuw topic maken? dit is meer iets voor in Uit de Media volgens mij, of zet er iig een foto bij  ::)
Je kan me een zeikerd noemen maar Jeroen heeft wel gelijk! Als je er dan toch geen foto's bijpost. Zet 't dan bij 112 berichten of media.  :-\
343, never forget.


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 13 februari 2006, 15:55:12
www.fotoserver.nl staan ook foto's ;)

Grt. Vincent


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2006, 17:16:22
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=5482.msg124526#msg124526

(...)
Even voor de duidelijkheid een paar regels want ik merkte dat er wat onduidelijkheid was:

1) Heb je ALLEEN een kort stukje nieuws zonder foto's of iets dergelijks plaats dit dan in de topic: Uit de media.....
2)Heb je wel foto's van een incident en je hebt een stuk uit de media cq. een inzetverslag dan kan je daarvoor gewoon een nieuwe topic aanmaken MET de datum van het incident vermeld in de TITEL!
(Natuurlijk is er niet van elke incident een inzetverslag dus een stukje uit de media met de bijbehorende foto's  mag ook!)
3) Maak je toch alleen een topic met alleen een stukje tekst en een linkje zonder foto's zal deze verplaatst worden naar "Uit de media......" Maar is het incident van een zodanige grote dat er een hele discussie uit voorkomt of dat er reactie opkomt, is het verstandig om wel een nieuwe toppic te maken, want de foto's volgen dan meestal later!
4) Vermeld duidelijk de bron van je informatie!

Twijfel je over het wel/niet plaasten van een bericht neem dan even contact op met een van de globals!
(...)


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2006, 17:57:41
Goh waar lijkt trouwens de site 112ijsselstreek toch op  ???


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2006, 18:05:00
Goh waar lijkt trouwens de site 112ijsselstreek toch op  ???

Dat dacht ik dus ook toen ik de site zag...


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 13 februari 2006, 18:08:07
Dat dacht ik dus ook toen ik de site zag...

die gozer wil echt niet luisteren gewoon... al paar keer verzoek gedaan kan je zelf wat anders maken of zo, zelfs al aan de lijn gehad...