Henri Dunant

Auteur Topic: Henri Dunant  (gelezen 5211 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Pl@nner (voorheen sigmaatje)

• Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #10 Gepost op: 19 februari 2006, 21:18:00
Hoewel ik ook graag een keer mee ga, hou ik het voorlopig bij het halen en brengen van
de gasten. (ik kom al vrije ATV uren te kort voor de andere RK zaken (bijv. de 4-daagse)

En iedere keer ga ik graag weer ff aan boord van dat geweldige schip.
Hij ligt ook regelmatig hier in Kampen.
Als ik hem toevallig zie aankomen ga ik vaak op de brug staan, waar hij onderdoor vaart.
Een geweldig gezicht is dat. Ook al die zwaaiende mensen op rij achter de ramen  :P ::)
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R

timo

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 24 februari 2006, 16:57:35
ik ben zelf ook nog nooit meegeweest maar wel een paar keer aan boord geweest hij ligt hier in gouda een paar keer per jaar en dan gaan wij van rode kruis afdeling gouda nog wel eens langs. 2 maart komt hij weer
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda

Marc

• Forum gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 24 februari 2006, 20:49:57
Zoals het nu lijkt ga ik in aug. een week lang mee op de boot als verpleegkundige ;D

Florian van Hunnik

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 24 februari 2006, 20:51:21
Zoals het nu lijkt ga ik in aug. een week lang mee op de boot als verpleegkundige ;D

Hartstikke leuk? Welke week precies?  ;)

timo

• Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 22 juli 2006, 23:52:53

komen jullie dan ook langs gouda??

want meestal als de boot in gouda komt dan komen er altijd een paar van ons langs waaronder ik meestal
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda

neb

• Forum gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 23 juli 2006, 02:39:08
hoi, ik denk er al een hele tijd over om mij aan te melden, kan dit ergens of is het een ere baan waar je voor gevraagd wordt.

groeten BB

Florian van Hunnik

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 23 juli 2006, 09:02:51
hoi, ik denk er al een hele tijd over om mij aan te melden, kan dit ergens of is het een ere baan waar je voor gevraagd wordt.

groeten BB

Als je een mailtje stuurt naar het Planbureau Aangepaste Vakanties van het Landelijk Bureau van het Rode Kruis, via vakanties@redcross.nl en daarin vermeld dat je als vrijwilliger bij de Aangepaste Vakanties wil werken, dan krijg je een brochure toegestuurd (wel even je adres vermelden dus), met daarin alle informatie, en welke functies er zijn, en een overzicht van de vakantieweken.

Succes!

Florian

GerardG

• Eerste Hulpverlener
  • Forum gebruiker
  • Rode Kruis taakveld 3
Reactie #17 Gepost op: 3 augustus 2006, 08:26:52
Ik ben ook één keer mee geweest. Zat toen in de nachtdienst. Was erg leuk.....een aanrader voor iedere rode kruizer! ;D
Groet, Gerard  ;)