verband bij kinderen.

Auteur Topic: verband bij kinderen.  (gelezen 4645 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #10 Gepost op: 19 februari 2006, 00:04:32
Buiten het feit om dat een speelzaal al dan niet met dat soort dingen omgaat... is de juf niet degen die bepaalt waarmee gespeeld wordt?
Die watertafel kan nu even niet. Punt.
Dan is het probleem geen probleem meer... toch?

... en nee, ik ben helemaal niet superstreng. Maar waar gaat dit over? Als een kind gips krijgt kan het ook niet in het water, simpelweg omdat je dit niet even vervangen kunt. En dan kan het dus ook niet met een watertafel spelen... ik vind het een beetje te ver gaan de meest unieke oplossingen hiervoor te verzinnen... het kan gewoon even niet. Deal with it.

Pim de Ruijter

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 19 februari 2006, 10:58:54
Buiten het feit om dat een speelzaal al dan niet met dat soort dingen omgaat... is de juf niet degen die bepaalt waarmee gespeeld wordt?
...
... en nee, ik ben helemaal niet superstreng. Maar waar gaat dit over? Als een kind gips krijgt kan het ook niet in het water, simpelweg omdat je dit niet even vervangen kunt. En dan kan het dus ook niet met een watertafel spelen... ik vind het een beetje te ver gaan de meest unieke oplossingen hiervoor te verzinnen... het kan gewoon even niet. Deal with it.

JA MAMMA :P!

De simpelste oplossing is hier ook de beste, Jorrin heeft volkomen gelijk! :)

SEH zustertje

• SEH verpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 19 februari 2006, 11:03:07
Kijk....dat bedoel ik...
Als volwassenen ben jij verantwoordelijk voor een kind
en een kind op die leeftijd moet je geen keuze's laten maken.
Wat niet gaat, gaat niet....wat moet , dat moet!!! ;)

Gast48368

• Gast
Reactie #13 Gepost op: 19 februari 2006, 16:34:44

zo is het helemaal.......wi/kan het dagverblijf niet door de bocht, dan zul je je kind thuis moeten houden.

tenminste, dat zou ik doen.

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #14 Gepost op: 22 februari 2006, 22:56:21
zo is het helemaal.......wi/kan het dagverblijf niet door de bocht, dan zul je je kind thuis moeten houden.

tenminste, dat zou ik doen.

Off the topic.

Is het niet krom, dat de vooronderstelling, dat het dagverblijf niet adequaat met het probleem om zou kunnen gaan, leidt tot de conclusie die firefemke nu trekt.

Hoe is het dagverblijf er werkelijk mee omgegaan ?