Mijn ervaring is dat het groene feedbackformulier zelden door de SEH wordt ingevuld. Meestal alleen bij klachten, en dat is dus niet de hoofdreden van het bestaan van het feedbackformulier. Reguliere feedback is d edoelstelling oftwel, elke rit ontvangen dor de SEH moet idealiter door de SEH worden teruggekoppeld via het feedbackformulier. Zo kan de ambuverpleegkundige de uiteindelijk diagnose van d epatient te weten komen en volgt er feedback over zijn/haar gedane interventies en die van de SEH zodat achteraf een completer beeld kan ontstaan van de geleverde zorg. Helaas wordt het formulier vaak alleen voor klachten gebruikt en wordt de overgrote meerderheid aan adequaat geleverde zorg niet compleet in beeld gebracht. Feedbackformulieren zijn een van de instrumenten die gebruikt kunnen worden bij in het in kaart brengen van de kwaliteit van de ambulancezorg. Verder is het altijd aardig om terug te lezen wat de uiteindelijke diagnose en interventies op de SEH zijngeweest en of die machen met die van de AVP. En post krijgen is altijd leuk
Maarja, je hoort t meestal eerder als er iets zogenaamd niet goed is dan wanneer dat wel het geval is. Positiviteit kost iets, .. namelijk: inspanning
Bij de GGD Den Haag bestaat een invulinstructie voor het ARF (ambulanceritformulier) met per urgentie de minimale gegevensset die ingevuld moet worden, verschilt bij A1 A2 en B/C rit.