Van flat gesprongen - Krimpen aan den IJssel 23-02-2006

Auteur Topic: Van flat gesprongen - Krimpen aan den IJssel 23-02-2006  (gelezen 10850 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Michelle1983

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 24 februari 2006, 00:55:48
Gelijk vraagje: Er werd om FDO gevraagd. Waar staat dat voor?

Zou het FTO kunnen zijn? Dat staat voor Forensisch-Technisch Onderzoek.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #11 Gepost op: 24 februari 2006, 08:03:37
Of maar Forensisch Technische Ondersteuning ;), zeg maar de Technische Recherche.
greetz,  Enrique


guest2539

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 24 februari 2006, 11:45:23
Toen het MMT gealarmeerd werd, was alles en iedereen nog onderweg. Later werd dus bekend dat de betreffende persoon overleden was.
Of het MMT toen al ter plaatse was, weet ik niet. Misschien zijn ze weer ingerukt.

Het MMT busje is inderdaad ter plaatse geweest, maar was snel al weer vertrokken.

Ook kwam nog de HV 33-1, de HO 90-1 en de SO90-1 ter plaatse. Enkele foto's op www.112krimpen.nl

Het blijft idd erg triest...  :-\ :'(


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #13 Gepost op: 24 februari 2006, 18:53:40
Misschien raar van mijn kant. Maar waarom gaan we op dit forum ook al een topic maken over zelfdoding. Het is al erg genoeg dat het gebeurd. En uit respect voor eventuele nabestaanden niet netjes. :-X
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Gast

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 24 februari 2006, 18:56:55
Misschien raar van mijn kant. Maar waarom gaan we op dit forum ook al een topic maken over zelfdoding. Het is al erg genoeg dat het gebeurd. En uit respect voor eventuele nabestaanden niet netjes. :-X

Zonder on-respectvol te willen zijn, maar wat is het verschil met een "gewoon" ongeval dan? Dat is toch ook erg genoeg en erover "forummen" niet netjes jegens de nabestaanden.
Ikzelf snap niet waarom de berichtgeving rond zelfdoding stilletjes of niet geschiedt waar voor "normale" ongevallen met doden iedere SBS6 camera of actie-fotograaf bovenop staat. Of zie ik iets verkeerd?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 24 februari 2006, 19:19:42
Zonder on-respectvol te willen zijn, maar wat is het verschil met een "gewoon" ongeval dan? Dat is toch ook erg genoeg en erover "forummen" niet netjes jegens de nabestaanden.
Ikzelf snap niet waarom de berichtgeving rond zelfdoding stilletjes of niet geschiedt waar voor "normale" ongevallen met doden iedere SBS6 camera of actie-fotograaf bovenop staat. Of zie ik iets verkeerd?

er staat nog wel een schaamte gevoel over het punt zelfdoding (door de nabestaanden), ikzelf ga er zeker geen foto's van maken en als ik het weet van te voren ga ik er niet eens heen
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #16 Gepost op: 25 februari 2006, 11:11:09
er staat nog wel een schaamte gevoel over het punt zelfdoding (door de nabestaanden), ikzelf ga er zeker geen foto's van maken en als ik het weet van te voren ga ik er niet eens heen

Hier sluit ik me volledig bij aan. Vind het allemaal veel te ver gaan. In het begin van het onstaan van 112 sites was het doel om het werk van de hulpverleners in beeld te brengen. Tegenwoordig is het een wedstrijd wie de beste close ups en ranzige plaatsjes heeft.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #17 Gepost op: 25 februari 2006, 11:36:48
Hier sluit ik me volledig bij aan. Vind het allemaal veel te ver gaan. In het begin van het onstaan van 112 sites was het doel om het werk van de hulpverleners in beeld te brengen. Tegenwoordig is het een wedstrijd wie de beste close ups en ranzige plaatsjes heeft.

Hier wordt eens keihard de spijker op de kop geslagen  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #18 Gepost op: 25 februari 2006, 12:57:55
Hier sluit ik me volledig bij aan. Vind het allemaal veel te ver gaan. In het begin van het onstaan van 112 sites was het doel om het werk van de hulpverleners in beeld te brengen. Tegenwoordig is het een wedstrijd wie de beste close ups en ranzige plaatsjes heeft.


Dat laatste ben ik zeker niet met je eens, er zijn wel site's die dat flikken maar dat zijn dan wel de mindere, de betere site's doen dat zeker niet, en het ligt ook aan de fotograaf vind ik!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #19 Gepost op: 25 februari 2006, 13:12:48
Dat laatste ben ik zeker niet met je eens, er zijn wel site's die dat flikken maar dat zijn dan wel de mindere, de betere site's doen dat zeker niet, en het ligt ook aan de fotograaf vind ik!
Helemaal mee eens! Tuurlijk gebeurt het wel eens dat je iets op de foto zet wat helemaal niet de bedoeling was (kan verschillende redenen hebben). Ik hou dit soort foto's altijd voor me zelf tenzij er met een goede reden naar wordt gevraagd.
343, never forget.