Man bekneld op schip na botsing in zeesluis Terneuzen (25-02-2006)

Auteur Topic: Man bekneld op schip na botsing in zeesluis Terneuzen (25-02-2006)  (gelezen 5917 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Aanvaring in zeesluis Terneuzen  25-02-2006 
Op de Westerschelde, in de zeesluis van Terneuzen, heeft zaterdagochtend rond 11.30 een aanvaring plaatsgevonden.

Een autoboot ramde de brug van zeesluis. De kapitein van het schip raakte zwaargewond door een beknelling.

Brandweer en traumahelikopter werden ingezet om hulp te verlenen. De waterpolitie stelt een onderzoek in. De sluisbrug is zwaar beschadigd.


Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #1 Gepost op: 25 februari 2006, 15:01:37
Hier een foto: (meer foto's op www.brandweerterneuzen.nl.nu)

Die man hing dus met z'n benen buiten het schip, heb hier ook een foto van maar weet niet
of ik die online kan/mag zetten.

Voertuigen die ter plaatse waren:

TAS 5630 Terneuzen
HW 5650 Terneuzen
CAFS 5661 Terneuzen
HA 5662 Mauritsfort
HV1 5672 Mauritsfort

2x ambulance + traumaheli


Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


reddingssite

  • Gast


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2006, 15:13:41
Hier een foto: (meer foto's op www.brandweerterneuzen.nl.nu)

Die man hing dus met z'n benen buiten het schip, heb hier ook een foto van maar weet niet
of ik die online kan/mag zetten.


een foto van het slachtoffer zelf lijkt me niet zo gepast  :)
ivm privacy en dergelijke


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2006, 15:26:58
Aanvaring in zeesluis Terneuzen  25-02-2006 
Op de Westerschelde, in de zeesluis van Terneuzen, heeft zaterdagochtend rond 11.30 een aanvaring plaatsgevonden.

Een autoboot ramde de brug van zeesluis. De kapitein van het schip raakte zwaargewond door een beknelling.

Brandweer en traumahelikopter werden ingezet om hulp te verlenen. De waterpolitie stelt een onderzoek in. De sluisbrug is zwaar beschadigd.


 


Mooie plaatjes Robin
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2006, 15:29:06
[quote link=topic=11980.msg363375#msg363375 date=1140877433]
quote
[/quote]

als je op mijn post doelde...  ik bedoelde dat als een slachtoffer vol in beeld komt, dat dat mij niet echt gepast lijkt


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2006, 15:32:36
een foto van het slachtoffer zelf lijkt me niet zo gepast  :)
ivm privacy en dergelijke

Je ziet het slachtoffer niet volledig, alleen z'n benen, maar denk ook niet dat het zo gepast is om ze online te zetten dus doe dat ook maar niet
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #7 Gepost op: 25 februari 2006, 15:37:21
Je ziet het slachtoffer niet volledig, alleen z'n benen, maar denk ook niet dat het zo gepast is om ze online te zetten dus doe dat ook maar niet

Aha, ja ik dacht uit jouw post af te leiden dat je die man helemaal in beeld had zegmaar, dus vandaar mijn mening  ;)
Maar ja zo hangt het er een beetje tussen in (de kwestie, niet de man  :P ), de één vind het een schending van privacy en de ander vind het geen probleem op zoiets te laten zien op foto.
Alleen als je er iets van zegt lijken sommigen daar al weer een beetje geirriteerd van te raken dus wat dit betreft -einde bericht- van mijn kant

en zoals Ton Rotterdam al postte, mooie plaatjes geschoten :)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2006, 15:51:58
Aha, ja ik dacht uit jouw post af te leiden dat je die man helemaal in beeld had zegmaar, dus vandaar mijn mening  ;)
Maar ja zo hangt het er een beetje tussen in (de kwestie, niet de man  :P ), de één vind het een schending van privacy en de ander vind het geen probleem op zoiets te laten zien op foto.
Alleen als je er iets van zegt lijken sommigen daar al weer een beetje geirriteerd van te raken dus wat dit betreft -einde bericht- van mijn kant

en zoals Ton Rotterdam al postte, mooie plaatjes geschoten :)



Ik snap je reactie mark, ik had het iets duidelijker uit moeten leggen

en bedankt voor het compliment van de foto's
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Mark644

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 787
  • Geïnteresseerde buitenstaander
Reactie #9 Gepost op: 25 februari 2006, 15:54:08
Ik snap je reactie mark, ik had het iets duidelijker uit moeten leggen


dat maakt niet uit, misverstanden zijn op deze manier gemakkelijk op te lossen  ;)