Man bekneld op schip na botsing in zeesluis Terneuzen (25-02-2006)

Auteur Topic: Man bekneld op schip na botsing in zeesluis Terneuzen (25-02-2006)  (gelezen 5914 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #20 Gepost op: 27 februari 2006, 13:30:32
Ik zag je foto in de Telegraaf staan, dat heb je goed geregeld!  8)

Jah inderdaad, is wel leuk  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #21 Gepost op: 27 februari 2006, 13:39:03
Jah inderdaad, is wel leuk  ;D

Naamerbij?

Henk


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #22 Gepost op: 27 februari 2006, 15:00:55
Naamerbij?

Henk

Jah staat erbij  ;)
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #23 Gepost op: 27 februari 2006, 15:32:34
Schade geramde sluis Terneuzen loopt in miljoenen
27 februari 2006, 13:59

TERNEUZEN (ANP) - De schade aan de brug van de zeesluis in Terneuzen die zaterdag door een groot zeeschip werd geramd, loopt in de miljoenen euro's. Dat zei W. Vinke, hoofd waterdistrict Westerschelde van Rijkswaterstaat, maandag.

Bij het binnenvaren van een zeesluis op de Westerschelde bij Terneuzen kwam de scheepsbrug van de Zweedse boot tegen de geopende brugklep van de sluis. De kapitein van het schip raakte zwaargewond.

Rijkswaterstaat is nu bezig met precisiemetingen om alle schade exact op te nemen. Dat duurt ongeveer een week. Over vier weken is een exact schadebedrag bekend, nadat de aannemer zijn prijs heeft vastgesteld. Volgens Vinke zal de noordbrug uit de sluis moeten worden getakeld om te worden gerepareerd.

Het wegverkeer ondervindt nog maanden hinder van het ongeval en wordt omgeleid via de zuidbrug. Maandag was er volgens Vinke wel sprake van enig oponthoud wanneer de zuidbrug open was, maar van chaos was nog geen sprake.]

www.home.nl
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #24 Gepost op: 27 februari 2006, 15:33:44
Jah staat erbij  ;)
We willen natuurlijk allemaal graag weten hoe je dat voormekaar hebt gekregen!  :P
343, never forget.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #25 Gepost op: 27 februari 2006, 15:37:04
We willen natuurlijk allemaal graag weten hoe je dat voormekaar hebt gekregen!  :P

Geheim van de fotograaf  ;D ;D ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 27 februari 2006, 15:39:53
We willen natuurlijk allemaal graag weten hoe je dat voormekaar hebt gekregen!  :P

Gewoon een paar foto's opsturen naar de Telegraaf en hopen dat ze contact met je opnemen.
Weet jij het ook weer Joris, hoeft FireRobin niet zo moeilijk te doen...   ;D :D


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 27 februari 2006, 15:41:22
We willen natuurlijk allemaal graag weten hoe je dat voormekaar hebt gekregen!  :P

Niks geheim van de fotograaf... gewoon opbellen en of gewoon sturen nemen van zelf contact met je op  ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #28 Gepost op: 27 februari 2006, 15:46:33
Gewoon een paar foto's opsturen naar de Telegraaf en hopen dat ze contact met je opnemen.
Weet jij het ook weer Joris, hoeft FireRobin niet zo moeilijk te doen...  :-X :D

Haha ik d8 ik laat hem nog even in spanning majah :P

het is inderdaad niet zo moeilijk  ;D
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #29 Gepost op: 27 februari 2006, 15:58:48
Haha ik d8 ik laat hem nog even in spanning majah :P

het is inderdaad niet zo moeilijk  ;D

Leuk voor je Robin. Het begin is er. En jij woont net in een mooi gedeelte van het land daarvoor.
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright