Ik ben het toch niet helemaal met je eens dat we alleen zijn gekleed om een brandend pand in te gaan, je vak bestaat wel uit meer dingen dan dit en als er een auto in een sloot ligt wat niet diep is en met een persoon er nog in dan twijfel ik echt niet om het water in te stappen hoor alleen omdat je pak dan nat zou worden. En terplekke omkleden is volgens jou geen optie omdat dan de tweede uitruk niet gegarandeert is, ja sorry hoor maar je bent met deze klus bezig en dan ben je niet inzetbaar voor een ander incident, dan rukt gewoon de buurgemeente uit.
Met alle respect,maar als jouw bluspak nat is.Ben je die dag niet inzetbaar meer voor een andere uitruk.Zeker niet voor een woningbrand,aangezien je bluspak nat is,de gevolgen van een door en door nat bluspak in een flinke woningbrand hoef ik je niet uit te leggen mag ik hopen.Ligt er hier een auto in de sloot met iemand er nog in,trekken wij een waadpak aan.En stappen wij zo het water in.Negen van de tien keer komt er hier geen duiker aan te pas.
Dan heb je maar half gelezen dat ik duidelijk sprak over een inzet NA dat duikongeval,dus als je op de terugweg bent bv.Het is hier meermalen voorgekomen,dat wij doorgestuurd werden voor een andere melding.Dus dan heb je die buurgemeente niet nodig,hebben wij dat sowieso niet