Vliegtuig neergestort Noordzee Wijk aan Zee (Loos alarm) 03/03/'06 14:40

Auteur Topic: Vliegtuig neergestort Noordzee Wijk aan Zee (Loos alarm) 03/03/'06 14:40  (gelezen 11776 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
zow, da's ook wel ernst :o


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Seedorf?  ;D

Sorry zo goed is m'n engels ook weer niet !!  :-[ :-[


Robin Hundman

  • Gast
zow, da's ook wel ernst :o

Bestorming Advakabo tijdens FLO acties!


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Ik heb op de site het mobilofoonverkeer en nieuwsuitzending toegevoegd.

Gr ruud
www.brandweerbeverwijk.nl


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Ik heb op de site het mobilofoonverkeer en nieuwsuitzending toegevoegd.

Gr ruud
www.brandweerbeverwijk.nl

Ik zit nu e.e.a. te beluisteren, maar het verbaast mij dat er totaal geen KNRM/reddingsbrigade is gealarmeerd :(


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Ja, ziet er altijd mooi uit!  :)
Misschien kan ik je hiermee troosten?  :-[  ;)
http://www.kazernewillem.nl/BestormingAdvakabo.wmv

Euuuh, dekking???   ??? ;)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Waarom zeggen ze in de melding van de brandweer een 4-motorig vliegtuigJE?  ::)
343, never forget.


Sander Koelman

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 189
  • -ALPHA- DHR KOELMAN GRAAG TEL. CONTACT MET DE KAZE
Ik zit nu e.e.a. te beluisteren, maar het verbaast mij dat er totaal geen KNRM/reddingsbrigade is gealarmeerd :(

Ik was zelf ook met een brandweervoertuig onderweg richting het incident. Er is door de OVD, tijdens het aanrijden,  wel degelijk verzocht om de KNRM Wijk aan Zee, IJmuiden, alsmede de reddingsbrigade, alleen voordat de centralist dit ging doen, werd reeds duidelijk dat het om een radiografisch vliegtuig ging, waardoor dit niet meer nodig was  ;)

Groeten

Sander


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Ik was zelf ook met een brandweervoertuig onderweg richting het incident. Er is door de OVD, tijdens het aanrijden,  wel degelijk verzocht om de KNRM Wijk aan Zee, IJmuiden, alsmede de reddingsbrigade, alleen voordat de centralist dit ging doen, werd reeds duidelijk dat het om een radiografisch vliegtuig ging, waardoor dit niet meer nodig was  ;)

Groeten

Sander

Dit incident lijkt mij nou eens een goed voorbeeld om als oefen case te gebruiken voor hulpverlening op de grens water / land.
Jullie zijn aanrijdend, politie is al lang terplaatse en de centralist heeft nog geen "water"eenheid gealarmeerd. Ik ga er even vanuit net als de politiecentralist, dat het vliegtuig in zee ligt.
Vraagje, kregen jullie een opstelgebied of moesten jullie doorrijden naar het strand?


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Vraagje, kregen jullie een opstelgebied of moesten jullie doorrijden naar het strand?

Toen duidelijk werd dat het Loos was was de opstelplaats parkeerterrein van het hotel, maar daarvoor weet ik het niet (fijn hoor c2000)  ::)