Nieuwe TS brandweer Wijk bij Duurstede, post Langbroek.

Auteur Topic: Nieuwe TS brandweer Wijk bij Duurstede, post Langbroek.  (gelezen 4227 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 11 maart 2006, 21:04:43
Ik heb er al een inzet mee gedaan ::) ::)
Tijdens opendag Jeugdbrandweer Putten was hij ook aanwezig en toen moesten we de hele dag door demo's geven en toch even een keer de demo van HDS gepakt ;D :D
Geweldige auto!,,
Rijd ook lekker,,

Gr. Vincent

Nick

• Gast
Reactie #11 Gepost op: 16 maart 2006, 02:37:53
Mooi voertuig zeker met die LED verlichting.

heeft dit voertuig ook niet een tijdje in Zeist rond gereden toen de oude 712 (DAF) kapot was en de nieuwe 712 (MAN) er nog niet was?

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 16 maart 2006, 10:27:25
Kan kloppen soms ging hij een week lang naar een korps op proef of wat je zegt als er een voertuig kapot was viel hij in.
Een prachtig voertuig!!

Gr. Vincent

Michel D.

• POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 16 maart 2006, 17:31:02
Kan kloppen soms ging hij een week lang naar een korps op proef of wat je zegt als er een voertuig kapot was viel hij in.
Een prachtig voertuig!!

Gr. Vincent

Het demo-voertuig werd 'uitgeleend' aan korpsen op proef, soms ook als tijdelijke vervanging van voertuigen die hier in de MAN-garage stonden en in sommige gevallen bruikleen werd gegeven in afwachting van een nieuw te leveren voertuig.

groetjes, Michel

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #14 Gepost op: 16 maart 2006, 19:19:41
Dat is precies hetzelfde als wat ik zeg ::)

Gr. Vincent

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 17 maart 2006, 08:38:34
Er zullen alwel de nodige kilometertjes op dat demo voertuig staan, en de nodige brandjes  mee zijn geblust, maar het is een prachtig voertuig. Goede oplossing in het kader van de bezuinigingen  ;) :)

Hier nog een fototje die ik gemaakt heb bij HDS  ( had er stiekem al ff ingezeten )  ;D ;D ;D

;)
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

Jeugdbrandweer

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 17 maart 2006, 14:44:30
Ohw,,ik heb nog foto's in opbouw.
mensen die ze willen hebben stuur maar een PM

Grt. Vincent

firemanmies

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 19 maart 2006, 16:30:55
Kvind het een mooi voertuigen ;) Alleen het ladder pakket en de flitsbalk valt tegen :-\

7194

• Senior gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 19 maart 2006, 16:34:44
Kvind het een mooi voertuigen ;) Alleen het ladder pakket en de flitsbalk valt tegen :-\

Wat valt je precies tegen?  :)

firemanmies

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 19 maart 2006, 16:41:41
Kvind dat ladderpakket op dak iets te hoog als je die foto van de achterkant bekijk. Enne die lichtbalk(flitsbalk) Vind ik een beetje plat.

Mvg