GRIP 1 Treinbrand - Zwolle 13-03-2006

Auteur Topic: GRIP 1 Treinbrand - Zwolle 13-03-2006  (gelezen 12850 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #10 Gepost op: 13 maart 2006, 14:53:37
maandag ochtend rond de klok van 19.15 uur???
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #11 Gepost op: 13 maart 2006, 14:54:57
maandag ochtend rond de klok van 19.15 uur???

hoe bedoel je tebby ??


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #12 Gepost op: 13 maart 2006, 14:58:42
Zwolle - Maandagochtend rond de klok van 19.15 uur brak er brand uit in stoptrein die richting Zwolle reed. De brand was al gauw uitslaand zodat de machinist de trein moest stoppen precies op de IJsselbrug, een paar honderd meter voor het station Zwolle. De brandweer had moeite om de brand te kunnen bedwingen, omdat het moeilijk was waterwining voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk kon na anderhalf uur geblust worden. Nadere info volgt later.

Bron: www.regiozwolle.nl


dit bedoel ik  ;)
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #13 Gepost op: 13 maart 2006, 15:03:30
oke , ik dacht dat je mijn opmerking bedoelde !! ( solly  :'( )


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #14 Gepost op: 13 maart 2006, 15:04:59
oke , ik dacht dat je mijn opmerking bedoelde !! ( solly  :'( )
geeft niet
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #15 Gepost op: 13 maart 2006, 15:08:13
Zwolle - Maandagmorgen omstreeks 07.15 uur werd door passagiers in de stoptrein van Utrecht naar Zwolle, achterin het voorste treinstel, brand ontdekt. De machinist werd ingelicht en door een passagier werd aan de noodrem getrokken. Op de spoorbrug over de rivier de IJssel kwam de trein tot stilstand. Alle ongeveer 90 passagiers konden de trein ongedeerd verlaten en op eigen kracht de kant van Hattem of Zwolle bereiken. Ze werden met bussen naar het station gebracht. Het treinstel brandde over een afstand van ongeveer 20 meter uit. De spoorwegpolitie doet het verdere onderzoek.


inmiddels is het aangepast !!!


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #16 Gepost op: 13 maart 2006, 15:13:51
Zwolle - Maandagochtend rond de klok van 07.15 uur brak er brand uit in stoptrein die richting Zwolle reed. De brand was al gauw uitslaand zodat de machinist de trein moest stoppen precies op de IJsselbrug, een paar honderd meter voor het station Zwolle. De brandweer had moeite om de brand te kunnen bedwingen, omdat het moeilijk was waterwining voor elkaar te krijgen. Uiteindelijk kon na anderhalf uur geblust worden. Nadere info volgt later.

Bron: www.regiozwolle.nl
07:29:00 13-03-06 Prio 1 (nader bericht: grip 1,kleine brand,middelbrand) Middelbrand HET ENGELSE WERK ZWOLLE gem: ZWOLLE

07:16:54 13-03-06 Prio 1 Brand spoorverv. HET ENGELSE WERK ZWOLLE gem: ZWOLLE



meer foto's --> http://www.regiozwolle.nl/bekijkReportage.php?id=272

Wat bedoelde jullie nou  ::) ::)  ;D


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #17 Gepost op: 13 maart 2006, 15:14:32
jaja het is al goed
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 13 maart 2006, 15:32:13
Meer foto's op www.fotoserver.nl

Gr. Vincent


marcel-beets

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 294
  • hoofdbrandwacht + ademluchtmedewerker
Reactie #19 Gepost op: 13 maart 2006, 18:14:31
wat die waterwinning betreft   ten eerste moet er maar net een weg in de buurt zijn van die spoorbrug  

dan moet je voor je ook maar op het spoor mag komen ruim uitschakelen wachten op die fax    en dan mag je pas het spoor op   dan ken je nog eens een kilometer slang uitrollen   (preciese lengetes weet ik niet )  maar die moet je met de hand uitrollen   want je kan niet met een brandweerauto   wts1000  of slangenwagen over het spoor tuffen    en als dat ding midden op de brug staat          stel dat je een km moet overbruggen     dat is   wel 50 lengtes  slang      + dat je dan nog je verlies hebt     dus moet je in aanjaagverband  enz enz     alleemaal een heel gedoe    ik zou zo 1 2 3 ook geen procedure s weten voor dit soort branden bij ons in de gemeente     mischien dat iemand die daar verstand van heeft iets over melden