8 APRIL; Open dag brandweer Woudenberg (Utrecht)

Auteur Topic: 8 APRIL; Open dag brandweer Woudenberg (Utrecht)  (gelezen 7283 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Gepost op: 13 maart 2006, 19:24:38
Ik zie dat de open dag nog niet vermeld staat in de kalender dus maar even een aparte topic!!

Er zijn al meer open dagen maar ook in Woudenberg is het gezellig :D


Alle foto's op de poster, afgezien van die van brwman Cor, zijn door mij geleverd  8)


Naast dat wat er op de poster vermeld staat natuurlijk alle voertuigen van Woudenberg en ook de door mij gemaakte maquette van de kazerne (met als nieuw voertuig de aanhanger van de koeientakel)  :D

Ook de Crashtender van Soesterberg staat op het programma.

Iedereen is uiteraard welkom en ik ben er in ieder geval 's morgens. 's Middags is nog niet zeker...




7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2006, 19:30:30
En de SIGMA zal er natuurlijk ook zijn.  ::) ;)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2006, 22:59:00
En de SIGMA zal er natuurlijk ook zijn.  ::) ;)

Tja die staat daar iedere dag. Had trouwens afgelopen dinsdag, de stekker uit het sigma voertuig los gehaald, kom ik terug, stekker weer in de kabelhaspel. Bleek ik de haan die boven op het dak staat, uit gedaan te hebben.   ::)  wist ik veel  ??? zal voortaan de stekker erin laten zitten, blijft die haan tenminste branden.  ;D


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2006, 23:12:33
*Zucht*  ::) :P

(ik weet dat de SIGMA er de hele dag staat, want ik sta er zelf ook de hele dag bij.  ;D) Jij toch ook Heleen?


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #4 Gepost op: 16 maart 2006, 23:14:03
Alleen 's middags, s'morgens eerst even een paar uurtjes slapen, kom dan uit de nachtdienst.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #5 Gepost op: 17 maart 2006, 08:52:34
Volgens mij bedoelt Heleen dat de SIGMA daar dagelijks een plaatse in de kazerne mag bezetten, er was toch een deur over  :P

En volgende keer van onze haan afblijven >:( Ik zal je naam maar niet doorgeven aan de jongens van de brandweer ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #6 Gepost op: 17 maart 2006, 18:45:09
Volgens mij bedoelt Heleen dat de SIGMA daar dagelijks een plaatse in de kazerne mag bezetten, er was toch een deur over  :P

En volgende keer van onze haan afblijven >:( Ik zal je naam maar niet doorgeven aan de jongens van de brandweer ;D

Die jongens van de brandweer hè, volgens mij weten ze het, er stond een aantal van die brandweer lui in de kazerne toen ik weer naar huis ging.  :-[  Eén kwam vertellen dat die stekker erin moest blijven. Heb ze maar heel vriendelijk een prettige avond nog toegewenst. ::)  8)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7 Gepost op: 17 maart 2006, 18:56:28
Die jongens van de brandweer hè, volgens mij weten ze het, er stond een aantal van die brandweer lui in de kazerne toen ik weer naar huis ging.  :-[  Eén kwam vertellen dat die stekker erin moest blijven. Heb ze maar heel vriendelijk een prettige avond nog toegewenst. ::)  8)
Ik denk dat jij 25 Maart mij maar eens alles moet vertellen over die haan  ::) 8)


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #8 Gepost op: 18 maart 2006, 04:01:46
Ik denk dat jij 25 Maart mij maar eens alles moet vertellen over die haan  ::) 8)

Er staat ergens een foto hier in dit topic. Die haan is het dus, maar ik wil je met alle plezier vertellen hierover  ;D


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #9 Gepost op: 4 april 2006, 19:49:44
Als je zaterdag maar van de haan afblijft Heleen!! (en alle andere natuurlijk ook)

Ik ben er zelf van 10-13 uur ofzo.